Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_981396

Ik was eigelijk wel benieuwd hoe de meeste GTA fans hier fan zijn geworden? :D

Ik zelf ben GTA Fan geworden doordat vrienden van mij altijd als ik bij ze kwam GTA San Andreas aan het spelen waren.

Ik zelf vond het toen nog niet zo boeiend maar ging het steeds meer mee kijken en begon het eigelijk wel leuk te vinden.

Toen heb ik maar besloten om het spel GTA San Andreas maar is zelf te gaan halen voor de ps2 en ik vond hem steeds leuker door zelf te gamen.

Terwijl eigelijk mijn game smaak altijd bij oorlogs spellen en vechtspellen lag.

En toen ik Sa 100% had uitgespeeld vond ik het jammer dat ik niks meer te doen had.

En daarom ben ik maar andere delen gaan spelen die ik eigelijk ook heel leuk vond.

Zo ben ik dus GTA Fan geworden. :D

Maar hoe is dat bij jullie gegaan?

EDIT: Dit topic gaat over alle GTA games dus ik wist niet waar ik hem moest plaatsen :7

Bewerkt: door sjors12345

• Reacties 82
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_982670

Mijn broer speelde toen ik 9 was GTA VC, Ik vond dat wel vet. Moorden, Racen enz. Bij Familie speelden ze het ook. Dus daarom ben ik Fan geworden. :)

Geplaatst:
comment_982976

Ik heb vrienden die allemaal GTA hebben, vooral rond Vice City en San Andreas release. Iedereen had het maar over GTA, GTA, GTA. En toen had ik net een PS2 dus die smeekte om een goeie game, dus werd het SA ^_^

Sindsdien speel ik de GTA serie ;)

Geplaatst:
comment_983001

Toen ik een kleine 10 jaar geleden Grand Theft Auto voor het eerst speelde was ik direct verkocht en plaatste het tussen mijn favoriete games van die tijd. (SimCity 2000, Theme Hospital, Command & Conquer - Red Alert en Need for Speed III)

Geplaatst:
comment_983009

heb via via vroeger gta 1 zien te bemachtigen.. en daarna gta 3 weer.. toen kocht een gta vc voor de eerste keer. toen heb ik gta sa gekregen en nu gta iv uit is.. kan ik hem alleen niet zelf spelen want ik heb geen 360 of ps3 maar ben veel bij vrienden die het hebben :D

Geplaatst:
comment_983014

Ik kreeg voor mijn verjaardag een keer GTA 1. Ik heb dat spel ongeveer een jaar gespeelt en toen kocht ik GTA 2. Die ging na een half jaar kapot. (vervolgens bij squakenet illegaal gedownload) Daarna kocht ik GTA VC. Toen SA en toen III.

Geplaatst:
comment_983899

Ik was Driver aan het spelen en toen het ik het spel bijna uitgespeeld had vroeg ik aan de verkoper waar ik mijn games koop of hij niks in die genre kende. Hij stelde mij GTA voor en ik kocht onmiddellijk drie spellekes. Achteraf nooit beklaagt dat ik ze alle drie gekocht heb.

Geplaatst:
comment_985466

Toen ik 7 of 8 was zoiets (kan ook wel 6 geweest zijn :engel::bonk: ) speelde mijn oppas altijd GTA I ik helemaal verslaafd heb et toen voor me verjaardag gekregen 8) sindsdien koop ik ze alleemaal :clown::sigaar:

Geplaatst:
comment_985475

rond mijn 12 had ik van mijn broer gta london gekregen ik vond het een tegekkkk spel ik was nog maar TWAALF

en later kwm er nog gta 2 en daarna gta 3 ik kocht ze aleemaaaal enzo ben ik een gtafan geworden

Geplaatst:
comment_985498

Ik speelde sa en vc soms bij vrienden. maar nooit de story en nooit erg lang. Omdat we met veel waren mochten we elk een kwartiertje om beurt ronddwalen en schieten enzo.

Dit is dus mijn eerste gta die ik bezit... Ik ben er al helemaal verslaafd aan aan gta 4. Nog erger dan aan warhawk.

Grtz. Je mag me allemaal toevoegen hoor. psn is Lote8930

Grtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.