Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981437 Hallo ik ben een net nieuwe gebruiker hier en ik heb nog maar net 2 dagen GTA SA ik heb een probleem met mijn multiplayer als ik in een server wil connecten komt er te staan: gta_sa.exe - Kan onderdeel niet vinden Deze toepassing kan niet worden gestart omdat EAX.DLL niet kan worden gevonden. het opnieuw instaleren zou dit probleem kunnen oplossen Ik zou niet weten hoe ik het opnieuw moet instaleren maar zeg maar ''single'' player dan doet hij het wel gewoon Zou iemand me AUB Willen helpen Hotmail: --- Xfire: Backfire1414 (meest online) Bewerkt: 11 mei 200817 jaren door -Matthijs- E-mailadres verwijderd.
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981747 Geen idee hoe het probleem zich voortdoet, maar je kunt gewoon het beste 'eax.dll' downloaden. Daarna plaats je dit bestand in C:\WINDOWS\system32. Daarna kun je het nog eens proberen, als het goed is zal hij het dan wel doen. Zo niet, probeer dan nog eens het volgende: Start » Uitvoeren » Typ: regsvr32 /i eax.dll Mogelijk zou hij het nu wel doen.
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981781 miss moet je patch nog instaleren. patch het zoeken was moeilijk want die patch is gewoon van de site waar ik hem van had verdwenen.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_982412 Geen idee hoe het probleem zich voortdoet, maar je kunt gewoon het beste 'eax.dll' downloaden. Daarna plaats je dit bestand in C:\WINDOWS\system32. Daarna kun je het nog eens proberen, als het goed is zal hij het dan wel doen. Zo niet, probeer dan nog eens het volgende:Start » Uitvoeren » Typ: regsvr32 /i eax.dll Mogelijk zou hij het nu wel doen. Hey Bedankt man nu kan ik weer verder met me verslaving xD Het werkt
Hallo ik ben een net nieuwe gebruiker hier en ik heb nog maar net 2 dagen GTA SA
ik heb een probleem met mijn multiplayer als ik in een server wil connecten komt er te staan:
gta_sa.exe - Kan onderdeel niet vinden
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat EAX.DLL niet kan worden gevonden. het opnieuw instaleren
zou dit probleem kunnen oplossen
Ik zou niet weten hoe ik het opnieuw moet instaleren maar zeg maar ''single'' player dan doet hij het wel gewoon
Zou iemand me AUB Willen helpen
Hotmail: ---
Xfire: Backfire1414 (meest online)
Bewerkt: door -Matthijs-
E-mailadres verwijderd.