Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981638 Misschien een domme vraag, maar waar vind ik de specificaties van mijn computer? Is natuurlijk wel handig als ik later meer RAM ga kopen ofzo
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981651 Ga naar het menu Start (linksonder in je scherm) en klik op de knop Uitvoeren. Typ nu dxdiag en druk op Enter. Nu krijg je de specificaties van je computer te zien. Succes!
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_982323 Ga naar het menu Start (linksonder in je scherm) en klik op de knop Uitvoeren. Typ nu dxdiag en druk op Enter. Nu krijg je de specificaties van je computer te zien. Succes! Daar heeft hij denk ik niet zoveel aan. Want als je nieuw Geheugen wilt kopen. moet je naar DDR kijken en dat staat daar niet. dus kan je het met deze progamma wel zien. http://www.downloadstad.nl/download/Everest_Home.html
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_982345 De eenvoudigste manier is nog steeds Rechtermuisknop op Deze Computer > Eigenschappen. EDIT: Ik heb net gekeken en de manier van Thundercover gaat ook. Bewerkt: 11 mei 200817 jaren door Woetsha
Misschien een domme vraag, maar waar vind ik de specificaties van mijn computer? Is natuurlijk wel handig als ik later meer RAM ga kopen ofzo