Jump to content
Geplaatst:
comment_981949

Gerucht | 11 mei 2008 - Op de website van Rockstar's Social Club is een wel zeer mysterieus ticket gevonden. Het onderstaande ticket meldt namelijk een vlucht van Liberty City naar San Andreas aan op de naam van Niko Bellic. Geruchten gaan dat men het succes van Niko wil gebruiken door ook hem de hoofdrol te laten spelen in een nieuwe GTA. Gaat het om een grap of kunnen we binnenkort wel degelijk terug naar San Andreas?

1210495261279.jpg

Rockstar Games deed dit hetzelfde bij GTA III. Ook in deze game waren borden te vinden van Vice City, die enkele jaren later verscheen. Zouden we in GTA V terug naar San Andreas gaan en weer in de huid kruipen van Niko Bellic?

1210495332584.jpg

Bron: deze site

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_982047
Nou nee, want LC heeft een hele grote mace-over gekregen, ik denk dat dat met SA ook zo zal zijn.

Er is geen make over geweest. Het is gewoon van scratch gemaakt.

Ik ga hiervoor even offtopic, Cuban bedoelt letterlijk make-over, wat "opnieuw maken" betekent. Whoop, jij zegt van scratch gemaakt... Jullie bedoelen allebei hetzelfde... :cab:

ontopic, als dit over de content voor de 360 zou gaan, zou dit wel vóór de release zijn gemeld, want iedere gamer wil toch én Liberty, én SA in één game kopen? Dat was hét persbericht van 2008 geweest om iedereen over te laten stappen op de 360... Want dan zou je denken dat de tweede content Vice City wordt, toch?

Geplaatst:
comment_982160
Op het laatst hebben nico en roman het over om naar vice City te gaan . Alleen gaat Roman dood dus mischien gaat hij wel alleen , wie weet .....

bedankt voor de spoiler

Geplaatst:
comment_982170
Op het laatst hebben nico en roman het over om naar vice City te gaan . Alleen gaat Roman dood dus mischien gaat hij wel alleen , wie weet .....

bedankt voor de spoiler

Zet het wel volgende keer wel in een spoiler :Y en wat je zegt klopt niet volleidig SPOILER!!! Roman hoeft niet dood te gaan. Hij gaat alleen dood als je voor het geld kies. Als je voor wraak kies gaat Kate dood.[/font]

Geplaatst:
comment_982182

bedankt voor de spoiler

Ja inderdaad, roman gaat alleen maar dood als je daar zelf voor kiest, ik ga er vanuit dat het vervolg gewoon vice city weer word, geloof het ook niet dat het als downloadeble content word dat je naar san andreas kan

Geplaatst:
comment_982293

Er zit misschien een voorproefje van een next-gen San Andreas in de DC voor de 360, net zoals we eventjes naar LC konden in GTA SA. Waarschijnlijk zal er een next-gen San Andreas komen en Vice City, maar in welke volgorde? Het platteland van SA komt ook nog voor in een reclame op de televisie in IV.

Als er een nieuwe GTA komt met San Andreas, dan zal je waarschijnlijk met iemand anders spelen, maar is misschien Niko wel één van je opdrachtgevers. Net zoals in Toni Cipriani, eerst speel je hem en een paar jaar later krijg je missie's van hem, als je snapt wat ik bedoel.

BTW, Rockstar houdt van verwijzingen naar andere steden, zodat het niet lijkt alsof LC de enigste stad is :puh:

Geplaatst:
comment_982361

Ik hoop het niet zeg, of Vice City of een nieuwe stad, maar alsjeblieft, niet San Andreas. Het was groot, maar leeg en de sfeer v/d steden waren bagger vergeleken met Vice City.

Bewerkt: door XXL-GTA

Geplaatst:
comment_982383

bedankt voor de spoiler

Ja inderdaad, roman gaat alleen maar dood als je daar zelf voor kiest, ik ga er vanuit dat het vervolg gewoon vice city weer word, geloof het ook niet dat het als downloadeble content word dat je naar san andreas kan

hmm ja oke, vice city lijkt me niet zoon fantastische stad. ''beetje te klein'' :bonk:

maarja ik hoop wel dat er een nieuwe gta komt :engel:

Geplaatst:
comment_982401

Als Niko Bellic ooit in San Andreas te zien zal zijn zal dat alleen als een opdracht gever zijn. Ik vind ook Niko totaal niet in het sfeertje van San Andreas passen. Wellicht zal San Andreas dan wel gewoon in deze tijd afspelen. Maar ik denk niet dat je met Niko de steden van San Andreas kunt gaan onveilig maken. Maar als het weer in San Andreas is dan wordt het hopelijk niet zo als eerst. Want GTA SA was heel anders dan alle andere GTA's en viel daar door een beetje uit de toon vond ik. :D

En dat San Andreas als extra content zal komen lijkt met niet erg logisch. Maar ik hoop het ook niet want dan moet ook mischien wel ooit zo'n verotte Xbox gaan kopen. ^_^

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.