Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_981949

Gerucht | 11 mei 2008 - Op de website van Rockstar's Social Club is een wel zeer mysterieus ticket gevonden. Het onderstaande ticket meldt namelijk een vlucht van Liberty City naar San Andreas aan op de naam van Niko Bellic. Geruchten gaan dat men het succes van Niko wil gebruiken door ook hem de hoofdrol te laten spelen in een nieuwe GTA. Gaat het om een grap of kunnen we binnenkort wel degelijk terug naar San Andreas?

1210495261279.jpg

Rockstar Games deed dit hetzelfde bij GTA III. Ook in deze game waren borden te vinden van Vice City, die enkele jaren later verscheen. Zouden we in GTA V terug naar San Andreas gaan en weer in de huid kruipen van Niko Bellic?

1210495332584.jpg

Bron: deze site

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_982957

Ik vond dat hele Gangsta gedoe van SA wel een beetje zat, met dat Gangsta en Hood en BlingBling goedoe echt zat!! daarom was ik blij dat IV in een stad afspeelde en niet zo'n Gangsta Hood!! en als die Gangsta praat van CJ enzo werd ik zat van!!

Geplaatst:
comment_982962
Of Seattle bijvoorbeeld.

Leuk :duh: Dadelijk hebben we Frasier Crane als hoofdrol speler :schater:

Haha leuk bedacht. :schater: :schater: :schater:

Past wel mooi, submissie: doe je radioshow! "This is Dr. Frasier Crane, how may I kill you?" Dan is gay Niles wel de eerste die ik omleg... :schater:

@hieronder: Ik vond het zó jammer, dat gangsta' thema.. In het begin is het wel lachen, maar op den duur kun je de zin "OG LOCK, baby!" echt niet meer horen.. zwaar irrritant.. Nee, doe mij maar echte personages met echte problemen ipv de nigga's from the block. Deze GTA zit vet in elkaar!

Bewerkt: door Jacky-2007

Geplaatst:
comment_983147

Ik heb gelezen dat Liberty City in GTA IV kleiner is dan San Andreas. Dus is het zeer onwaarschijnlijk dat je straks 15 gig kan gaan downloaden (neem aan dat next gen groot is) om in een nieuw San Andreas te spelen.

Lijkt me toch al sterk dat er een heel nieuw eiland gaat komen. Denk eerder dat er nieuwe auto's, peds en heeel misschien een nieuw eilandje waar overigens geen missies te doen zijn omdat je het spel met deze versie tot 100% uit kan spelen.

Geplaatst:
comment_983151
. Denk eerder dat er nieuwe auto's, peds en heeel misschien een nieuw eilandje waar overigens geen missies te doen zijn omdat je het spel met deze versie tot 100% uit kan spelen.

tot 120% misschien ofzo. Het is toch niet het eerste spel waar add-ons voor gemaakt worden. Of misschien zodner percent

Geplaatst:
comment_983342

Ik heb zojuist een date met Carmen achter de rug en in de auto was ze bezig dat ze wou verhuizen. Niko vroeg :'Ga je weg uit Liberty City'. Zij zei : 'Neen, alleen Los Santos zou misschien nog een mogelijkheid zijn.' of iets in die aard.

Niets speciaal maar ik wou het hier toch eens plaatsen.. :Y

Geplaatst:
comment_983475
Op het laatst hebben nico en roman het over om naar vice City te gaan . Alleen gaat Roman dood dus mischien gaat hij wel alleen , wie weet .....

ligt eraan hoe je speelt hij hoeft niet dood te gaan

Geplaatst:
comment_983519

Dan moet cj er ook in zitten :D

En.. Gebruik nou eens spoliers.. Sommige mensen weten nog nie dater een keuze is dat roman dood gaat(of hij gaat zeker dood dat weetik niet)[/font]

Bewerkt: door oostzaan

Geplaatst:
comment_983547

als er een GTA4:SA zou komen is het nog niet zeker dat het helemaal gangster wordt, misschien begin je wel in San Fierro en helemaal niet in Los Santos

Of misschien splitsen ze de 3 steden wel zodat je GTA4:LS, GTA4:SF en GTA4:LV krijgt

er kan zoveel :puh:

Geplaatst:
comment_983686

Whaha ik hoop van niet en dat San Andreas stories ff zal wachten ik zie het al voor me Niko Bellic in San Andreas :7

Maar ik zou wel willen dat Niko Bellic zou blijven en naar een vette stad gaat zoals vice city maar dan helemaal over nieuw gemaakt worden

{EDIT} een Nieuwe vice city naam Uhm.... Vice city is back :S :D

Bij San andreas ligt het wel voor de hand San Andreas Stories

Bewerkt: door ZakyMontana

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.