Jump to content
Geplaatst:
comment_981949

Gerucht | 11 mei 2008 - Op de website van Rockstar's Social Club is een wel zeer mysterieus ticket gevonden. Het onderstaande ticket meldt namelijk een vlucht van Liberty City naar San Andreas aan op de naam van Niko Bellic. Geruchten gaan dat men het succes van Niko wil gebruiken door ook hem de hoofdrol te laten spelen in een nieuwe GTA. Gaat het om een grap of kunnen we binnenkort wel degelijk terug naar San Andreas?

1210495261279.jpg

Rockstar Games deed dit hetzelfde bij GTA III. Ook in deze game waren borden te vinden van Vice City, die enkele jaren later verscheen. Zouden we in GTA V terug naar San Andreas gaan en weer in de huid kruipen van Niko Bellic?

1210495332584.jpg

Bron: deze site

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_987572

Ik had juist gelezen dat deze namen al waren aangevraagd door Rockstar en deze daardoor worden gebruikt bij de volgende GTA's:

* GTA: SIN CITY / GRAND THEFT AUTO: SIN CITY

* GTA: TOKYO / GRAND THEFT AUTO: TOKYO

* GTA: BOGOTA / GRAND THEFT AUTO: BOGOTA

* GTA: VICE CITY STORIES / GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES*

* GRAND THEFT AUTO 4 / GTA4*

* GRAND THEFT AUTO 5 / GTA5

* GRAND THEFT AUTO 6 / GTA6

*Onderstreept zijn al gebruikt

Geplaatst:
comment_987574

mense in elke gta worden er verwijzingen naar elkaar gedaan. als je op de verwijzingen in de spellen afgaat had je nu geen liberty city gehad maar weer gta vice city of zo

Geplaatst:
comment_987576
Ik had juist gelezen dat deze namen al waren aangevraagd door Rockstar en deze daardoor worden gebruikt bij de volgende GTA's:

* GTA: SIN CITY / GRAND THEFT AUTO: SIN CITY

* GTA: TOKYO / GRAND THEFT AUTO: TOKYO

* GTA: BOGOTA / GRAND THEFT AUTO: BOGOTA

* GTA: VICE CITY STORIES / GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES*

* GRAND THEFT AUTO 4 / GTA4*

* GRAND THEFT AUTO 5 / GTA5

* GRAND THEFT AUTO 6 / GTA6

*Onderstreept zijn al gebruikt

wat ga je met gta in colombia doen struikrovertje spele...

Edit: ik heb het hier over GTA Bogota

Bewerkt: door Michael Hilgen

Geplaatst:
comment_987580

Je kan hier wel eeuwen over discusieren mja we zien het wel:P...

Ik denk niet dat ze SA een next-gen douch geven en dan opnieuw uitbrengen, zou beetje geldklopperij zijn toch?

Als download ok:P

Geplaatst:
comment_987582
Je kan hier wel eeuwen over discusieren mja we zien het wel:P...

Ik denk niet dat ze SA een next-gen douch geven en dan opnieuw uitbrengen, zou beetje geldklopperij zijn toch?

Als download ok:P

stond niet dat het een nieuw spel werd dus als download kan best:P

Geplaatst:
comment_987583

euhm.... leuk hoor, al dat speculeren..

maar je kan denk ik beter afwachten op officiele berichten van rockstar.. Anders valt het weer zo tegen he, daar hebben sommige mensen ervaring mee heb ik begrepen.

Je komt overal verwijzingen tegen, las venturas, vice city etcetc. tuurlijk kom je die tegen, dat zijn gewoon steden in de rockstar wereld. Om nog meer sfeer te scheppen, je moet denk ik niet overal wat achter zoeken.

uiteraard komt er een volgend deel. is het in 1 van de oude steden?

ik hoop het niet, geef mij maar wat nieuws!

Geplaatst:
comment_987586
euhm.... leuk hoor, al dat speculeren..

maar je kan denk ik beter afwachten op officiele berichten van rockstar.. Anders valt het weer zo tegen he, daar hebben sommige mensen ervaring mee heb ik begrepen.

Je komt overal verwijzingen tegen, las venturas, vice city etcetc. tuurlijk kom je die tegen, dat zijn gewoon steden in de rockstar wereld. Om nog meer sfeer te scheppen, je moet denk ik niet overal wat achter zoeken.

uiteraard komt er een volgend deel. is het in 1 van de oude steden?

ik hoop het niet, geef mij maar wat nieuws!

wat is er mis met speculeren dat houd mensen aan de praat als je het niet leuk vind moet je hier niet kijke...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.