Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_982270 Ik maak even een lijstje met alle Nederlandse finds in GTA IV Gewoon omdat het cool is Ik denk omdat de NYC eerst van een Nederlander was dat ze all die kleine eastereggs erin hebben gestopt -Je hebt een locatie genaamd North Holland en East Holland -Er lopen Nederlanders(Heel soms) -Een Missie The Holland Play en een missie Holland nights -De straat Rotterdam Hill -Een gebouw genaamd Rotterdam Tower -Amsterdam Lane, een straat in Algonquin -Liberty City hete vroeger New Rotterdam -Op zo een led board komt ook "Dutch" voor, wat ook zichtbaar was in de trailer -Bas Rutten van de TV, komt uit Nederland -De history quiz op de GTA IV site heeft een grap over de oorsprong "http://i28.tinypic.com/2m68klh.png" En dat is het weet jij nog iets zeg het dan ff zet ik het erbij Bedankt: 2fast{0}/pilot/vercetti-pd/Iscariah Bewerkt: 12 mei 200817 jaren door Hit
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982739 Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker ... weleeens een amerikaanse vlag gezien...? Juist, rood, wit... en blauw! Zegt dus niets!
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982744 Soms lijkt het echt of sommige peds Nederlands zijn is dit waar? In de Intro zag je ook een Nederlandse naam.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_982896 Lol, das toch logisch? Amerika, althans New York was vroeger van Nederland. De Nederlanders hebben het toen ingeruild voor Suriname (volgens mij hoor) maar er zijn nog steeds plaatsen en gebieden en wijken in New York (Vroeger New Amsterdam) die bijvoorbeeld New Harlem enz. heten Ik denk niet dat toen het van de nederlanders was er al straten waren
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982914 Offtopic: plaats gewoon de dingen die je hebt megemaakt over nederland en geen verder gezeur. OT: Er was een vissersbootje toen ik naar Algonquin wou zwemmen. Ik klom op z'n boot omdat ik geen zin had verder te zwemmen. Dus ik schop hem 'letterlijk' van de boot af en zegt: tering lul. [/font]
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982925 Er zijn nederlandse voetgangers, dat zijn allemaal toeristen. De nederlandse namen van sommige plekken heeft er mee te maken dat New York eerst van Nederlands was. Ik ben zelf trouwens ook al aangesproken door een Nederlanders die zei: Leave me alleen! Klonk heel grappig en m'n kleine broertje wou het niet geloven.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982927 Ontopic: Het empire state building heeft rood-wit-blauw als verlichting in het donker ... weleeens een amerikaanse vlag gezien...? Juist, rood, wit... en blauw! Zegt dus niets! Dit is inderdaad toeval. Al wordt het gebouw wel verlicht (in het echt) door Philips lampen dus van een Nederlands bedrijf. Maar het zijn niet echt verwijzingen naar het huidige Nederland in het spel, maar eerder naar de New Yorkse geschiedenis waar Nederland een rol in heeft gespeeld.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982931 Holland Rules!! Net toen ik in een taxi stapte zat er al een pasagier in. Die zij. KUT MIJN TAXI!! kei lache
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982937 Holland Rules!! Net toen ik in een taxi stapte zat er al een pasagier in. Die zij. KUT MIJN TAXI!! kei lache lol zoiets ben ik nog niet tegengekomen Bewerkt: 12 mei 200817 jaren door GreyFox-Smurf
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983040 haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen????
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983063 Er zijn nederlandse voetgangers, dat zijn allemaal toeristen. De nederlandse namen van sommige plekken heeft er mee te maken dat New York eerst van Nederlands was. Ik ben zelf trouwens ook al aangesproken door een Nederlanders die zei: Leave me alleen! Klonk heel grappig en m'n kleine broertje wou het niet geloven. Naast Nederlanders zijn er ook nog Duitser en Serviërs etc. Allemaal toeristen! Bewerkt: 12 mei 200817 jaren door hackman
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983256 haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen???? Dat is toch een keer iets anders anders dan alleen engelse namen en engels sprekende mensen en het is soms grappig als iemand nederlands in het spel begint te praten.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983273 haha best lagge al die nederlandse dingen erin.. maar ff een vraagje zit dit erin omdat wij dit spel in nederland hebben gekocht? lijkt mij zelf niet.. dus stel dat dit niet de rede is.. waarom zou rockstar dan al deze nederlandse dingen erin hebben gedaan? en dan heb ik het bv over die nederlands sprekende mensen en niet over de straatnamen???? Dat is toch een keer iets anders anders dan alleen engelse namen en engels sprekende mensen en het is soms grappig als iemand nederlands in het spel begint te praten. lijkt me lachen idd
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983276 Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. kan iemand er anders een filmpje van maken...... Bewerkt: 12 mei 200817 jaren door WWW.outer
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983280 Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. kan iemand er anders een filmpje van maken...... Gaat een beetje moeilijk als het haast nooit voorkomt dat iemand nederlands praat.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983335 Ik ben het nog niet tegen gekomen dat mensen nederlands praten.. kan iemand er anders een filmpje van maken...... Gaat een beetje moeilijk als het haast nooit voorkomt dat iemand nederlands praat. Het is voor mij zien en dan pas geloven, maarja...
Ik maak even een lijstje met alle Nederlandse finds in GTA IV
Gewoon omdat het cool is
Ik denk omdat de NYC eerst van een Nederlander was dat ze all die kleine eastereggs erin hebben gestopt
-Je hebt een locatie genaamd North Holland en East Holland
-Er lopen Nederlanders(Heel soms)
-Een Missie The Holland Play en een missie Holland nights
-De straat Rotterdam Hill
-Een gebouw genaamd Rotterdam Tower
-Amsterdam Lane, een straat in Algonquin
-Liberty City hete vroeger New Rotterdam
-Op zo een led board komt ook "Dutch" voor, wat ook zichtbaar was in de trailer
-Bas Rutten van de TV, komt uit Nederland
-De history quiz op de GTA IV site heeft een grap over de oorsprong "http://i28.tinypic.com/2m68klh.png"
En dat is het weet jij nog iets zeg het dan ff zet ik het erbij
Bedankt:
2fast{0}/pilot/vercetti-pd/Iscariah
Bewerkt: door Hit