Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Klein vraagje

Stel dat een vriend, bijvoorbeeld Little Jacob, op 75 % zit van je vriendschap. Kan dat percentage omlaag gaan, als je een tijdje niet afspreekt ofzo? of blijft het op hetzelfde niveau?

Alvast bedankt:)

Featured Replies

Stel dat een vriend, bijvoorbeeld Little Jacob, op 75 % zit van je vriendschap. Kan dat percentage omlaag gaan, als je een tijdje niet afspreekt ofzo? of blijft het op hetzelfde niveau?

Het gaat volgens mij wel om laag ja. Als je wat langer niet belt vragen ze ook of je dood was, oid :7 Kwestie van relaties onderhouden, maar van mij hoeft het eigenlijk niet. Die relaties zijn wel goed voor bepaalde functies (Roman -> taxi, Little jacob --> Jobs/wapens, Brucie --> Races, enz.), maar verder...

Edited by TomHagen

Het gaat volgens mij wel om laag ja. Als je wat langer niet belt vragen ze ook of je dood was, oid :7 Kwestie van relaties onderhouden, maar van mij hoeft het eigenlijk niet. Die relaties zijn wel goed voor bepaalde functies (Roman -> taxi, Little jacob --> Jobs/wapens, Brucie --> Races, enz.), maar verder...

Je moet ook goede relaties hebben voor 100% te halen ;)

Wat wel handig is, is dat het percentage waarbij je de extra's krijgt veel hoger ligt dan het percentage waarbij je dat weer wordt ontnomen. Bijvoorbeeld: Roman. Je krijgt daarbij het extra als je op 60% zit. Daarna blijf je dat houden, tot je percentage op 15% zit. Met andere woorden, je kunt dan rustig aan doen, zolang de relatie maar boven de 15% zit. Dat is natuurlijk veel makkelijker dan op de 60% houden. :)

Je hoeft ze niet constant te bellen.

Ik doe het toch niet en heb gisteren uren rondgereden.

Ik laat ze me zelf bellen en dan ga ik in op hun voorstel.

Ik heb ook al gemerkt als je van tijd uw GSM niet opneemt dat je gewoon op 100% blijft staan.

De messages laat ik zelf links liggen.