Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982481 ik heb een vraag hoe kan je onlin gta vice city spelen?? heb je daar een programma voor nodig of zo?? alvast bedankt!!!!!
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982544 Jup , Er bestaat een multiplayer functie voor VC genaamd VC:MP , Je moet wel Versie 1 en de PC versie van Gta Vice City hebben. Hier kan je het downloaden.<De download> Nog vragen , Stel het dan maar in dit topic en me pb box staat altijd open
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982688 Jup , Er bestaat een multiplayer functie voor VC genaamd VC:MP , Je moet wel Versie 1 en de PC versie van Gta Vice City hebben.Hier kan je het downloaden.<De download> Nog vragen , Stel het dan maar in dit topic en me pb box staat altijd open Ik denk dat je dan in de war bent met GTA San Andreas, waar wel versies zijn. In GTA Vice City zijn er geen versies
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982714 Jup , Er bestaat een multiplayer functie voor VC genaamd VC:MP , Je moet wel Versie 1 en de PC versie van Gta Vice City hebben.Hier kan je het downloaden.<De download> Nog vragen , Stel het dan maar in dit topic en me pb box staat altijd open Ik denk dat je dan in de war bent met GTA San Andreas, waar wel versies zijn. In GTA Vice City zijn er geen versies nee dat is hij niet er is een multiplayer game voor gta vc genaamd multi theft auto
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982977 Dat is alleen een andere modificatie, geen versie hoor? In GTA San Andreas heb je verschillende versies, waardoor je bij de één niet kan modden. Dat bedoel ik.
ik heb een vraag hoe kan je onlin gta vice city spelen??
heb je daar een programma voor nodig of zo??
alvast bedankt!!!!!