May 12, 200817 yr Hoe kom je in de gunclub en wanneer of is het uit het spel gehaald en anders na welke missie en van welke opdrachtgever alvast bedankt
May 12, 200817 yr Al redelijk vroeg in het spel kom je bij een gunshop. Welke missie het is weet ik zo niet meer maar in elk geval nog op het eerste eiland.
May 12, 200817 yr Hoe kom je in de gunclub en wanneer of is het uit het spel gehaald en anders na welke missie en van welke opdrachtgever alvast bedankt ow ik heb die dan ook nie gedaan @#*^#$ Edited May 12, 200817 yr by Helge
May 12, 200817 yr Ik denk dat hij de missie Three Leaf Clover bedoelt. Lees dit niet als je de missie nog niet hebt gehad: In de missie wordt een van je maten doodgeschoten door een Gun-Club-Member.[/font]
May 12, 200817 yr Ik weet wat hij bedoelt en dat is niet hetgeen wat jij zegt over de missie, voor het spel uitkwam was er een uitgebreid filmpje over een schietclub in het spel, maar voor zover ik weet kan je niet naar deze club toe om een beetje in het wilde weg te gaan schieten,
May 12, 200817 yr Ik denk dat die Gun-Club-Member lid was van die club die hij/jij bedoelt Edited May 12, 200817 yr by hackman
May 12, 200817 yr Gun club is gewoon een reclame van Rockstar. Het is niet iets dat je in he tspel daar lid van kunt worden.
Hoe kom je in de gunclub en wanneer of is het uit het spel gehaald en anders na welke missie en van welke opdrachtgever alvast bedankt