Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983379 Weet iemand toevallig waar de Cognoscenti in Alderney city staat, want ik kan hem niet vinden. er staat ook geen straat in het smsje en je moet het doen met: Alderney city en een (onduidelijk) fototje
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983389 Ga ens naar de site: www.whattheydontwantyoutoknow.com, daar is een kaartje metalle voertuigen die je voor stevie moet halen, (wel die site dan in gta IV opzoeken en niet in het echt he )
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_983436 Ga ens naar de site: www.whattheydontwantyoutoknow.com, daar is een kaartje metalle voertuigen die je voor stevie moet halen, (wel die site dan in gta IV opzoeken en niet in het echt he ) Oke bedankt man ik zal het eens kijken bedankt voor je hulp man
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983476 Ik zet het ook nog even op een kaartje voor je, dat maakt het gemakkelijker. Kijk hier dan even.
Weet iemand toevallig waar de Cognoscenti in Alderney city staat, want ik kan hem niet vinden.
er staat ook geen straat in het smsje en je moet het doen met: Alderney city en een (onduidelijk) fototje