Jump to content
  • Reacties 44
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_983959

Ik vind het eigenlijk best grappig hoor :D

'Follow the yellow line to Niko's warehouse' :schater:

volgens mij zitten jullie dit filmpje af te kraken omdat ze gta belachelijk maken.

maar gta zelf maakt ook veel bedrijven en andere dingen belachelijk :duh:

Geplaatst:
comment_984002
Nee, ik heb er niets tegen dat ze GTA proberen na te doen, ik zei alleen humor verschilt per land, elk land heeft zijn eigen humor... :duh:

Klopt.

En de USA heeft zo'n beetje dezelfde humor als nederland als het op satire aankomt.

hier doen wij dat ook, typetjes doen, de koninging nadoen, maxima nadoen etcetcetc...

is echt hetzelfde hoor.

Ik vind het filmpje steeds leuker worden trouwens.

Geplaatst:
comment_984020
Nee, ik heb er niets tegen dat ze GTA proberen na te doen, ik zei alleen humor verschilt per land, elk land heeft zijn eigen humor... :duh:

Klopt.

En de USA heeft zo'n beetje dezelfde humor als nederland als het op satire aankomt.

hier doen wij dat ook, typetjes doen, de koninging nadoen, maxima nadoen etcetcetc...

is echt hetzelfde hoor.

Bij deze maar even een voorbeeld.

precies hetzelfde, overdreven.. maar dat hoort ook bij satire

Spijkers met koppen

Dan vind ik dit toch wel niet grappig, misschien omdat ik van België ben, en niet van Nederlandse humor hou!

Net zoals jullie niet van Vlaamse humor houden:

Geplaatst:
comment_984023

Klopt.

is echt hetzelfde hoor.

Bij deze maar even een voorbeeld.

precies hetzelfde, overdreven.. maar dat hoort ook bij satire

Spijkers met koppen

Dan vind ik dit toch wel niet grappig, misschien omdat ik van België ben, en niet van Nederlandse humor hou!

Net zoals jullie niet van Vlaamse humor houden:

yessss.

Tussen belgië en nederland zit inderdaad ook veel verschil.

Geplaatst:
comment_984050

Ik vond hem wel lollig hoor! ^_^ Maar ik hou dan ook van Amerikaanse en Britse TV. Dat kijk ik allemaal via Internet. Wat ik aan Nederlandse TV kijk is eigenlijk alleen maar Discovery Channel, National Geographic Channel, Eurosport, Comedy Central, Private Spice en heel af en toe MTV (Punk'd). Eigenlijk zijn dit ook bijna allemaal Amerikaanse zenders. Echt Nederlandse zenders zet ik vrijwel nooit op. Vandaar...

Geplaatst:
comment_984660
Schijtfilmpje........

Jezus wat een flauw en totaal niet grappig k*t filmpje.

Ten eerste zijn het zeer slechte imitaties. En ten tweede hebben ze niet eens de moeite genomen om een paar goeie grappen te verzinnen. En ten derde omdat er ergens anders ook alweer iets ( zogenaamd ) grappigs gedaan werd met GTA IV moesten zij dat ook weer even doen. Totaal niet grappig dus en zonde van de zendtijd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.