Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983531 nu ben ik een ps3er van het eerste uur en dus heb ik motor storm nu zag ik een trailer van motorstorm 2 en vandaar nu dus mijn 2 vragen wat vind je en waneer komt hij als je een datum geeft graag met bron al vast bedankt ps34live >>> Door Froodooo: Onnodige spoiler verwijderd.<<<
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983635 Mij lijkt Motorstorm Pacific Rift een goede en leuke game, de overstap naar een tropisch eiland (gebasseerd op Hawaii) lijkt mij erg geschikt, omdat er dan meer variatie lijkt te komen in de races. Ook ben ik erg te spreken van de toevoeging van split-screen wat een groot gemis bij de eerste Motorstorm was. Er is nog weinig bekend maar ik ben tot dusver positief gestemd . Hij word overigens verwacht voor het einde van het jaar 2008. Reken dus op november-december.
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984307 Ik ben net zoals Ikkes erg te spreken over de trailers, gameplay en screenshots. Het is dat ik erg krap bij kas zit anders had ik deel 1 ook aangeschaft. Nou wacht ik liever op wat nieuwere games en daar mijn geld aan uit te geven. Maar deel 2 komt zeker.
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren Auteur comment_994523 Ik ben net zoals Ikkes erg te spreken over de trailers, gameplay en screenshots. Het is dat ik erg krap bij kas zit anders had ik deel 1 ook aangeschaft. Nou wacht ik liever op wat nieuwere games en daar mijn geld aan uit te geven. Maar deel 2 komt zeker. ik wil geen reclame maken maar als je naar saturn gaat is hij goed koop
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998078 Locatie vind ik leuker dan deel 1 want er zijn veel planten en geeft betere sfeer dan kale woestijn en rotsen. Ik weet niet of ik ga dat kopen want ik wil far cry 2 ook kopen.
Geplaatst: 26 mei 200817 jaren comment_999321 Hmm, ik vermaak me wel met deeltje 1. Maar ik wacht gewoon een paar maandjes langer op Grand Turismo 5, ben niet zo'n crash racer.
nu ben ik een ps3er van het eerste uur en dus heb ik motor storm nu zag ik een trailer van motorstorm 2
en vandaar nu dus mijn 2 vragen wat vind je en waneer komt hij als je een datum geeft graag met bron
al vast bedankt
ps34live
>>> Door Froodooo: Onnodige spoiler verwijderd.<<<