Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983760 k ik heb juist een nieuw mobieltje met camera en k heb een foto getrokken van ja eene persoon en daar na hebk hem in slaap gedaan en nu hebk geen persoonen op mijn radar of map staan voor andere missies wat moet ek doen ? grts Ren
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_983782 ik kan niemand bellen en ik zit al 2 dagen te gamen en rond te rijden verveel me al maar tog thx voor de info
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983822 Allereerst Welkom op het forum Ren. Maar kun je me vertellen waarom je niemand kan bellen? Staan er nog geen nummer in die telefoon?
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_983945 ik kan niemand bellen en ik zit al 2 dagen te gamen en rond te rijden verveel me al maar tog thx voor de info Had ik in het begin ook. Gewoon één van je contacten opbellen en iets doen. Je zult merken dat je opeens een paar keer gebeld zal worden.
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984717 k ik heb juist een nieuw mobieltje met camera en k heb een foto getrokken van ja eene persoon en daar na hebk hem in slaap gedaan en nu hebk geen persoonen op mijn radar of map staan voor andere missies wat moet ek doen ?grts Ren Ehhmm... Je moet hem weer van "slaap" afhalen want dat zorgt dat de storyline stil ligt
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984755 Je hebt hem in "slaap" gedaan? Mischien ben ik traag van begrip maar ik begrijp het niet helemaal.
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984975 Je moet nadat je een foto hebt gemaakt die persoon (vijand van Playboy X) wel doden he. Loop je niet drie dagen rond in dezelfde missie zonder dat je je target van kant maakt? Lijkt me ook sterk want je kunt Niko dan niet laten slapen.
k ik heb juist een nieuw mobieltje met camera en k heb een foto getrokken van ja eene persoon en daar na hebk hem in slaap gedaan en nu hebk geen persoonen op mijn radar of map staan voor andere missies wat moet ek doen ?
grts Ren