Jump to content
  • Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 65.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_132513

Jongens Jongens! Dit begint op ruzie te lijken! Ik weet niet hoelang het terug is dat ik me signature heb gepost maar hier heb ik in iedergeval een mooie (Volgens mij dan.) Met deze sig doe ik ook mee aan de Contest :)

timoscybersig0dt.jpg

En avatar erbij:

timoscyberava0gp.jpg

Maak astjeblieft geen ruzie over mijn sig en ava!!!

Rate alleen :rolleyes:

Geplaatst:
comment_132515
Jongens Jongens! Dit begint op ruzie te lijken! Ik weet niet hoelang het terug is dat ik me signature heb gepost maar hier heb ik in iedergeval een mooie (Volgens mij dan.) Met deze sig doe ik ook mee aan de Contest :)

timoscybersig0dt.jpg

En avatar erbij:

timoscyberava0gp.jpg

Nice 80/100 alleen is jou ''vrouw'' op die sig niet van zoon hele goeie kwaliteit of heb ik dat fout?

Bewerkt: door Dennizzzz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_132517

timoscybersig0dt.jpg

En avatar erbij:

timoscyberava0gp.jpg

Nice 80/100 alleen is jou ''vrouw'' op die sig nie van zoon hele goeie kwaliteit of heb ik dat fout?

Ja idd.. Het gezicht is niet optimaal, ik ga nog opzoek naar een mooiere "vrouw" :puh:

Geplaatst:
comment_132713

Tja ik heb geen andere lettertype namelijk nou niet echt coole zeg maar.

En ik vind die jouwe ook wel mooi alleen je ziet toch wel erg dat die plaatjes keknipt zijn maar de background maakt het weer prachtig. ;)

8/10

Geplaatst:
comment_132755
Verveelde me even.

hayatex13bo.gif

hayatex24ch.gif

2e is slecht uitgeknipt ja.

Ligt het aan mij of drop jij nou gewoon altijd 2 anime plaatjes bij elkaar, en gooi je je naam erover?

Ja, dat is idd wel makkelijk ja.

Ik wil geen ruzie maken maar ik maak de achtergrond ook gewoon zelf.

Vind het wel grappig dat sommige in de contest 2.0 gewoon met paint zo'n mooi achtergrond kan maken..

+ Het is ook nog een veel makkelijker en mooier, en de mensen die er wel hard voor werken hebben zo minder kans om door te gaan.

Geplaatst:
comment_132783

Blijven we daarover doorzeuren..? Als iemand met weinig moeite een sig kan maken is dat niet zijn fout, maar van diegenen die de sig mooi vinden. Je kunt iemand toch niet verplichten veel moeite te besteden aan zijn sig?! Het is nota bene zijn sig.

(ik heb mijn sig vrijwel geheel van onderdelen van PetsOvernight.com in elkaar geknutseld... Gaan jullie nu ook mutsen op mij..? ^_^ )

Hieronder graag weer ontopic.

Geplaatst:
comment_132788
Blijven we daarover doorzeuren..? Als iemand met weinig moeite een sig kan maken is dat niet zijn fout, maar van diegenen die de sig mooi vinden. Je kunt iemand toch niet verplichten veel moeite te besteden aan zijn sig?! Het is nota bene zijn sig.

(ik heb mijn sig vrijwel geheel van onderdelen van PetsOvernight.com in elkaar geknutseld... Gaan jullie nu ook mutsen op mij..? ^_^ )

Hieronder graag weer ontopic.

Nee, zo bedoel ik het niet, aleen het makkelijker en mooier en ik vind het zo niet eerlijk met een wedstrijd mee te doen..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.