May 13, 200817 yr Beste mensen, ik zit even met een probleem. Hoe maak je iemand admin, en ben je zelf admin, en hoe kan ik als ik bijv. /krijgauto typ een auto krijg waar ik meteen inzit of die net voor me staat. Het liefst met de IDS, dus bijv. /krijgauto 1 Allemaal heel erg bedankt voor de moeite! Vincent
May 14, 200817 yr Er is ooit zoiets gemaakt wacht heel even. EDIT: Een eigen gemaakt /car command Ingame doe je dit: Je opent de textbox met 't', daar typ je '/rcon login *je ingestelde pw*'. Nu ben je ingelogt als admin, dan druk je nogmaals op 't' en typt '/car *Auto ID*'. En dat is alles nog vragen? PB me Edited May 14, 200817 yr by nick5556
August 19, 200817 yr Er is ooit zoiets gemaakt wacht heel even.EDIT: Een eigen gemaakt /car command Ingame doe je dit: Je opent de textbox met 't', daar typ je '/rcon login *je ingestelde pw*'. Nu ben je ingelogt als admin, dan druk je nogmaals op 't' en typt '/car *Auto ID*'. En dat is alles nog vragen? PB me En waar moet je die codes plakken ? In welk script ?
August 19, 200817 yr Probeer eerst maar eens te gaan scripten, kzie je over een paar weken.. Edited August 19, 200817 yr by WackoX
Beste mensen,
ik zit even met een probleem. Hoe maak je iemand admin, en ben je zelf admin, en hoe kan ik als ik bijv. /krijgauto typ een auto krijg waar ik meteen inzit of die net voor me staat. Het liefst met de IDS, dus bijv. /krijgauto 1
Allemaal heel erg bedankt voor de moeite!
Vincent