Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gta4 beelden opnemen

Ik vroeg me al een paar keer af hoe je beelden van GTA IV opneemt ? En waar kan ik zoiets halen, downloaden of kopen ? :) Alvast bedankt ! ^_^

Mvg, 2fast{0}

Featured Replies

Ik vroeg me al een paar keer af hoe je beelden van GTA IV opneemt ? En waar kan ik zoiets halen, downloaden of kopen ? :) Alvast bedankt ! ^_^

Mvg, 2fast{0}

Dat zal kopen worden... Je hebt er of een goede TV-kaart voor nodig of een goede capture card die 60Hz aankan. Hoe beter je het beeld wilt, hoe duurder. Ikzelf gebruik deze: Hauppauge WinTV PVR-150_MCE OEM TV/PVR

Werkt op zich prima, maar je moet het wel deinterlacen met een goed programma achteraf. Het levert namelijk video met haaientandjes ookal is het signaal progressive.

EDIT: Vergeet er bij te vertellen dat er bijna geen software is die 60Hz fijn handelt. Zeker voor die TV-Kaart die ik heb. Het enige programma wat het bij mij aankan is ChrisTV, na enig magisch gekloot in de instellingen.

Edited by Iscariah

Mvg, 2fast{0}

Dat zal kopen worden... Je hebt er of een goede TV-kaart voor nodig of een goede capture card die 60Hz aankan. Hoe beter je het beeld wilt, hoe duurder. Ikzelf gebruik deze: Hauppauge WinTV PVR-150_MCE OEM TV/PVR

Werkt op zich prima, maar je moet het wel deinterlacen met een goed programma achteraf. Het levert namelijk video met haaientandjes ookal is het signaal progressive.

EDIT: Vergeet er bij te vertellen dat er bijna geen software is die 60Hz fijn handelt. Zeker voor die TV-Kaart die ik heb. Het enige programma wat het bij mij aankan is ChrisTV, na enig magisch gekloot in de instellingen.

zou je eens een stukkie willen capturen dan..??? kan ik eens even kijken wat ik me erbij voor moet stellen!!zit er namelijk aan te denken een capture kaart aan te schaffen

aangezien ik met een laptop werk is extern een goeie oplossing voor mij.. kan ik dat dan ook met deze??

http://paradigit.nl/info.php?group=3&art=10013875

Edited by Denzino86