Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985243 weet iemand of er een parachuut in het spel zit en zo ja waar? gr djrodney
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985244 volgens mij niet, ben hem allesinds nog niet tegengekomen en heb het spel al uitgespeeld
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985363 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para...................................
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985423 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten >>> Door SummerBase: Laat dit maar even over aan de moderators.. <<< Bewerkt: 14 mei 200817 jaren door SummerBase
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985434 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten Het is ook wel een heel erg scheldwoord :O
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985481 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten lol strafbaar
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985520 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten lol strafbaar Héél strafbaar! >>
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985544 Juist wel het was altijd zo vet ff uit een vliegtuigje springen en dan parachute open
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985551 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten Lol en jij probeert hier de moderator uit te hangen?
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985650 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. hebben ze zo een geweldig spel afgeleverd, en alleen omdat dit er niet in zit, is het ineens kut rockstar..... sjongejonge.
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985659 Tuurlijk het is wel jammer maar kijk wat er wel inzit !! Bowlen enz. Mooiste graphics ooit in een Gta XD Maja als je dan zoiets zegt hun hebben 100 miljoen uitgegeven in dit spel( Hun krijgen wel een dikke omzet maar toch) Ik blijf dit zeggen ROCKSTAR ROCKS! {EDIT} Misschien in de Downloadbare content komen dit soort dingen?dan heb je meer tijd voor fun als je storyline hebt uitgespeeld Bewerkt: 14 mei 200817 jaren door ZakyMontana
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985685 Waarom hebben ze dat er in godsnaam uitgelaten....kut rockstar. , nu heb je het empire state building maar heb je weer geen para................................... Ho dit gaat iets te ver als ik jou was zal ik maar op je woorden letten,want dit kan strafbaar zijn En helaas de Parachute zit er niet in. EDIT:Met dit taalgebruik kan je 20% warn krijgen,dus opletten Lol en jij probeert hier de moderator uit te hangen? Nee ik waarschuw hem alleen.
weet iemand of er een parachuut in het spel zit en zo ja waar?
gr djrodney