Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985343 ik zit aan de missie om te kiezen of je een deal doet of wraak neemt op dimitri Wat gebeurt er als je deal doet (roman sterft) maar moet je dimitri dan ook nog vermoorden? grt
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985353 Ik weet het niet zeker, want ik heb wraak genomen. Maar volgens mij als je de dealt doet, krijg je eerst 250.000 dan wilt Kate je niet meer zien, dan gaat Roman dood (door Dimitri?) en volgens mij moet je dan Dimitri toch nog vermoorden. (En als je eerst Dimitri vermoord, wordt Kate vermoord (door Pegorino) dan moet je P. vermoorden en dan krijg je 250.000)
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren Auteur comment_985361 Ik weet het niet zeker, want ik heb wraak genomen.Maar volgens mij als je de dealt doet, krijg je eerst 250.000 dan wilt Kate je niet meer zien, dan gaat Roman dood (door Dimitri?) en volgens mij moet je dan Dimitri toch nog vermoorden. (En als je eerst Dimitri vermoord, wordt Kate vermoord (door Pegorino) dan moet je P. vermoorden en dan krijg je 250.000) ik heb dimitri vermoord maar heb het niet gesaved
ik zit aan de missie om te kiezen of je een deal doet of wraak neemt op dimitri
Wat gebeurt er als je deal doet (roman sterft) maar moet je dimitri dan ook nog vermoorden?
grt