Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985888 Hey mensen, Hoe moet je een afbeelding opslaan, zonder dat er een achtergrond opkomt? Als ik een afbeelding als jpg opsla, komt er altijd een witte achtergrond. Wie kan me helpen? Mvg, Kloep
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985897 Hey mensen,Hoe moet je een afbeelding opslaan, zonder dat er een achtergrond opkomt? Als ik een afbeelding als jpg opsla, komt er altijd een witte achtergrond. Wie kan me helpen? Mvg, Kloep Gewoon opslaan als .PNG en ik dacht dat .BMP ook een transparante achtergrond kan hebben, maar dat weet ik niet zeker. Sla dus maar gewoon op als .PNG @Galiorix, oke, een keer zei iemand anders op het forum dat, maar dan zat hij en ik nu dus fout nouja, dan weten we dat ook weer, he Bewerkt: 15 mei 200817 jaren door Arthis
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren comment_985913 Gewoon opslaan als .PNG en ik dacht dat .BMP ook een transparante achtergrond kan hebben, maar dat weet ik niet zeker. Sla dus maar gewoon op als .PNG '.BMP' heeft dit niet
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991892 Ik sla zelf ook altijd op als PNG omdat ik zelf soms gedonder krijg met de kwaliteit als ik anders ga opslaan, dan wordt het blokkerig; vooral om de teksten. Greetzz
Hey mensen,
Hoe moet je een afbeelding opslaan, zonder dat er een achtergrond opkomt? Als ik een afbeelding als jpg opsla, komt er altijd een witte achtergrond. Wie kan me helpen?
Mvg,
Kloep