Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Msn Probleem Nummer : 102158752145

Geplaatst:

:7 Hey guys..

Ik heb dus nu al een flinke tijd iets raars met msn, En ik vind het toch vervelend want ik vind snelheid van me pc belangrijk. Nu dus me probleem:

Elke keer warneer ik op msn Klik, duurt het 10seconde voordat het beeld pas verschijnt. En het logo van msn komt pas na 5Minuten in me taakbalk. Me vrienden zijden dat het raar was want bij hun ging het in secondes. Nee het licht niet aan me pc. Als ik crysis Hoog Kan spelen dan heb je geen kinder kastje.. :duh:

Alvast bedankt voor jullie hulp

Featured Replies

Geplaatst:
:7 Hey guys..

Ik heb dus nu al een flinke tijd iets raars met msn, En ik vind het toch vervelend want ik vind snelheid van me pc belangrijk. Nu dus me probleem:

Elke keer warneer ik op msn Klik, duurt het 10seconde voordat het beeld pas verschijnt. En het logo van msn komt pas na 5Minuten in me taakbalk. Me vrienden zijden dat het raar was want bij hun ging het in secondes. Nee het licht niet aan me pc. Als ik crysis Hoog Kan spelen dan heb je geen kinder kastje.. :duh:

Alvast bedankt voor jullie hulp

Installeer MSN eens opnieuw. Of probeer eens een andere versie van messenger.

Heb je dit elke keer dat je msn wilt openen?

Geplaatst:
  • Auteur

Kheb hem al tig keer herinstallt. Zonder succes. En ik heb het altijd. :Y

Geplaatst:

Kan je iets duidelijker zijn?

Welke MSN heb je? Heb je rare MSN plugings? Krijg je een foutmelding (zo ja welke)? Welk besturingssysteem heb je? Als je computer opstart en MSN opstart starten dan ook nog is tig andere programma's op die dus het opstarten van MSN vertragen?

Zonder duidelijk te zijn kan niemand je duidelijk helpen dus hopelijk kan je ons wat meer duidelijkheid geven over je probleem.

Geplaatst:
  • Auteur
Kan je iets duidelijker zijn?

Welke MSN heb je? Heb je rare MSN plugings? Krijg je een foutmelding (zo ja welke)? Welk besturingssysteem heb je? Als je computer opstart en MSN opstart starten dan ook nog is tig andere programma's op die dus het opstarten van MSN vertragen?

Zonder duidelijk te zijn kan niemand je duidelijk helpen dus hopelijk kan je ons wat meer duidelijkheid geven over je probleem.

Vraag 1:

Msn 8.0 Aka Nummer 1 windowslive

Vraag 2:

Nee geen rare plugs

En als ik msn opstart dan heb ik meestal alleen me virus scanner en internet actief :N

Geplaatst:

Mssch eens ad-aware laten scannen of Ccleaner dat wil ook wel al eens helpen.

Geplaatst:

Google.nl....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.