Jump to content
Geplaatst:
comment_986127

Welke autos heb je bij je safehouses staan ?

Bij mij:

hove beach: Oracle

bohan: Infernus

romans loft: Cognoscenti

playboy loft: Stretch

alderney: super gt

Bewerkt: door freestyla

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_986424

Ben ik dan de enige die de moeite heeft genomen om overal even een Maverick te saven? :schater:

Ik heb in Bohan en in Alonquin er ééntje staan, "Just land between the yellow lines" en je hebt altijd een quick get a way voor je missies! _O_

Geplaatst:
comment_986456
Ben ik dan de enige die de moeite heeft genomen om overal even een Maverick te saven? :schater:

Ik heb in Bohan en in Alonquin er ééntje staan, "Just land between the yellow lines" en je hebt altijd een quick get a way voor je missies! _O_

Er staan hier en daar ook constant Mavericks klaar. Buiten missies om kun je altijd een HeliTour Maverick jatten en in een missie zijn er ook een aantal (volgens mij alleen in Alderney btw).

Geplaatst:
comment_986909

Bohan: Dukes + Vigro

Algonquin: Zwarte Huntely Sport + Infernus

Playboy X: Cavalcade (Speciale rood zwarte paint uit Destruction for Beginners) + Zwarte Stretch

Alderny: Sultan RS + Contender

Ik heb ze een beetje op omgeving ingedeeld. Bohan > Muscle, Algonquin > Sportief, Playboy X > Pimp, Alderny > Street. Verder hou ik van de combinatie van een SUV en een normale wagen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_994038
gta-mike Geplaatst 15 May 2008, 13:27:07

Broker: Coquette en Comet

kan je daar ook nog auto's neerzetten dan??(nadat je safehouse daar is afgefikt??[/font])

Ja

heb daar nu een oracle afgezet wist ook neit dat je daar nog wagens kon saven

Geplaatst:
comment_994273
Broker: None

Bohan: 2x Police Car

Algonquin: None

Playboy X: None

Alderney: 2x Sultan RS

Ik ga eens op NRG-jacht, heb nog wat snelle motoren nodig voor de races. Altijd handig om er wat op voorraad te hebben.

voor races kan je het best een comet of turismo hebben want die gaan super langzaam kapot omdat de moter in de achterkant zit, en van motoren val je heell snel af;)

Geplaatst:
comment_994751

Er staan hier en daar ook constant Mavericks klaar. Buiten missies om kun je altijd een HeliTour Maverick jatten en in een missie zijn er ook een aantal (volgens mij alleen in Alderney btw).

...Maar dan moet ik dat hele eind naar Helitour eerst rijden zeker? :bonk: Vind het makkelijker gewoon vanuit mijn safehouse gelijk te vliegen naar de diverse missies! :tu: Daar zijn die gele lijnen toch voor, haha! :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.