Jump to content
Geplaatst:
comment_986151

Door een verschuiving van interesse heeft RonaldVC besloten om zijn taak als Moderator op ons forum neer te leggen. Bij deze wil ik hem namens de rest van de crew heel hartelijk bedanken voor zijn inzet en de fijne samenwerking.

In de ComputerTalk fora, zullen de taken van RonaldVC worden overgenomen door Thundercover, die samen met SummerBase deze fora zal gaan leiden.

In de Graphics Fora zal Dizzee de taken van RonaldVC overnemen, om daar samen met .Levi. de boel in goede banen te leiden.

Om zich daar vol in te kunnen zetten, zal Dizzee de VCS en LCS fora gaan verlaten als moderator. We hebben ASPHALT bereid gevonden om die taken van hem over te nemen.

We zijn ervan overtuigd dat Thundercover en ASPHALT het prima zullen doen, en ook dat Dizzee in z'n nieuwe uitdaging prima tot z'n recht komt.

Alledrie heel veel succes.

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_986325

Ik voelde het, gefeliciteerd ASPHALT & Thundercover! :Y

En, je hebt een goeie inzet gedaan voor't forum RonaldVC!

Hierbij wens ik Ronald veel succes op het forum en in't leven, en ThunderCover & ASPHALT, hetzelfde ;)

Geplaatst:
comment_986508

Bedankt voor je inzet al die tijd, Ronald. :) Je was een goede moderator, je wist de orde goed te behouden in je fora.

Thundercover, je hebt al meerdere malen laten zien dat je veel afweet van computers en de dingen daaromheen, het was dan ook wel te verwachten dat je daar ooit eens moderator zou worden. Veel succes met je taak! :tu:

Ook jij veel succes, ASPHALT. Ook jij hebt veel van je laten zien in de LCS en VCS sectie, en ik weet zeker dat jij die fora goed zal kunnen leiden.

Daarnaast wil ik Dizzee uiteraard ook nog weer veel succes wensen met zijn nieuwe forum. :)

Geplaatst:
comment_986513

Gefeliciteerd Asphalt, als er iemand is die dit dik verdient dan ben jij het wel. Veel succes met de LCS en VCS fora, ookal weet ik zeker dat je het goed zult doen :*D

Thundercover, ook gefeliciteerd met je nieuwe functie, ook een goede keuze van de crew.

RonaldVC, je was een prima moderator, en je hebt de graphics fora lange tijd goed onderhouden. Hopelijk blijf je nog actief en misschien kom je nog wel eens terug als moderator net als een hele tijd geleden :)

Bewerkt: door M4X

Geplaatst:
comment_986559
Eventuele kandidaten voor de functie van Moderator zijn volgens MAF -Matthijs- en ASPHALT. Eerstgenoemde kan prima terecht in de SA Fora, en ASPHALT is absoluut geschikt voor het ambt van LCS Moderator.
Mijn complimenten aan de crew voor het uitkiezen van de juiste mensen op de juiste posities :tu: Daar kan Marco van Basten nog een puntje aan zuigen.

Van harte gefeliciteerd ASPHALT en Thundercover met jullie promotie; Jullie verdienen het absoluut en ik heb er zeker vertrouwen in dat 't Forum met jullie erbij prima zal draaien. Succes met jullie nieuwe taken als Moderator!

Dank aan RonaldVC voor z'n vele goede werk in de GFX Fora...we zien je vast nog wel regelmatig op 't Forum :)

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_986664

Jammer dat je stopt Ronald, maar in de tijd dat je diende heb je volgens mij prima werk geleverd. Jammer dat je stopt, maar bedankt voor de inzet!

Toevallig dat ik gisteren nog dacht waarom ze ThunderCover niet eerder hadden gevraagd, prompt loopt meneer de volgende dag in het blauwe jasje :tu: Je verdient het zeker, en heb het volste vertrouwen in je!

Ook ASPHALT gefeliciteerd met je nieuwe taak in de 'stories'-fora, succes! :)

Geplaatst:
comment_986737

Wat een verschuiving. :D Eerst en vooral gefeliciteerd Thundercover, je was altijd al een zeer goed lid in de computer fora, zag ik, en ik weet dus ook zeker dat je het goed zal doen!

Ook ASPHALT zal het zeker goed doen! Beide veel succes!

Ronald, bedankt, je hebt altijd goed werk geleverd in de Graphics fora en Computer fora, veel dank daarvoor. ;)

Geplaatst:
comment_986889

Hee, leuk dat jullie bereid zijn moderator te worden, ASPHALT en ThunderCover! :Y

Jammer dat je er mee stopt, RonaldVC, en natuurlijk leuk dat jij het van RonaldVC overneemt, Dizzee.

Eigenlijk ben ik het meest actieg in het Graphics fora, daarom zal ik nu ook meer in contact komen met Dizzee ^_^

Bewerkt: door Arthis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.