Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_986458 Is het jullie ok al opgevallen, dat het "kaartje trekken" en daadwerkelijk betalen, nooit goed in elkaar overlopen. Bij mij tenminste niet, ik moet vaak eerst betalen en dan trek ik het kaartje pas. Doe ik iets fout of is dit een fout van Rockstar?
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_987051 pak gewoon een politie auto dan moet je niet betalen Ja, en ik heb vooral iedere keer een flikkenbak e
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_987305 als je bij een van de tolhuisjes helemaal rechts rijd betaal je nooit iets hij steekt ze hand en maar dr gaat geen $5 van af:P
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren Auteur comment_987317 ehm mensen, het gaat hier om 5 dollar, dat is helemaal niks vergeleken met wat ik daar heb.
Is het jullie ok al opgevallen, dat het "kaartje trekken" en daadwerkelijk betalen, nooit goed in elkaar overlopen. Bij mij tenminste niet, ik moet vaak eerst betalen en dan trek ik het kaartje pas. Doe ik iets fout of is dit een fout van Rockstar?