Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_986588 kan iemand mij link geven waar ik dat programma kan downloaden
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_986629 Ja, er is een mod die de graphics erg veranderd, de IV graphics mod. Er is refelctie op de meeste dingen en alels is véél beter. De mod is nog beta, er kunnen nog andere versies komen. >>hier[<< is een filmpje ervan. De download is >>hier<<. Readme volgen en de mods is goed en snel geïnstaleerd. Het enige nadeel is dat je computer wel gaat laggen met de mod aan.
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren Auteur comment_986657 ik heb em nu maar ik snap niet echt hoe je em moet instaleere is er een nl handleiding of zo?
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_986672 Je moet alle bestanden en mappen, behalve 'Readme(_en)' en 'License(_en)', in de map plaatsen waar 'gta_sa.exe' zich bevind. Deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas', maar kan wel eens afwijken van het orginele pad. Nadat de bestanden er staan moet je SA opstarten en ingame op 'Shift + F12' drukken.
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_986891 ..::GhostRider::... heeft het fout. Je moet het bestand je: d3d9.dll en enbseries.Configuratie... in de map GTA SA zetten. Dan doet hij het. Niet de hele map . Bewerkt: 15 mei 200817 jaren door Unmountable Tijmen
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_987557 alleen nu ff een andere probleem als ik nu sa icoon druk gaat mn comp sa cd wel lezen alleen start sa niet op.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987565 @gta_rms: probeer eens de cdrom erin te doen en hem zo optestarten via dat scherm wat je dan krijgt. Als dat niet werkt probeer dan bij start/uitvoeren en dan de SA .exe opzoeken. Egt vaag, ik heb het ook geporbeerd maar in geen enkel geval werkt het hoor, geen reflecties nix...
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987596 zou het ook niet aan windows vista liggen? Geen idee, SA zou het op Vista gewoon moeten doen denk... Want ik neem aan dat jij Vista hebt? Je hebt hiervoor tog ook SA gespeeld? Of je zou een no-cd-crack moeten downloaden...[/font]
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987641 Probeer een NO-DVD crack (overigens hartstikke legaal). En als je de zoekfunctie had gebruikt had je dit topic kunnen tegenkomen waar ENBSeries al vertegenwoordigd is.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_988052 ok iedereen badankt ^_^ maar nog ff 1 ding... kan je gta untid modden en ook die graphics van iv gebruike?
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988143 Ik zou nog even wachten met een eventuele crack.. Vista levert vaker problemen op, maar deze zijn vaak nog wel te verhelpen. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA San Andreas, kies vervolgens eigenschappen. Ga dan naar het tabblad 'Compatibiliteit'. Vink het hokje aan en kies een geschikte, soms werkt de één wel, de ander niet. Kijk dus even welke wél werkt. Mocht dit nog niet werken, klik dan eens met rechtermuisknop op de taakbalk onderin en klik op 'Taakbeheer'. Kies vervolgens 'Processen' en kijk of daar 'gta_sa.exe' tussenstaat. Om daarnaast ook nog antwoord te geven op je vraag: Je kunt naast die mod ook nog andere dingen modden hoor. In feite is dat ook een mod, en behalve meerdere scm-mods kun je hier wel meerdere andere soorten mods.
kan iemand mij link geven waar ik dat programma kan downloaden