Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_986851 is er ook ergens een gtavc mod installer? zo ja mag ik die dan hebben? en ik wil een suzuki vitara jlx mod bij? edit: @moderators: als julie dit topic verplaatsen stuur mij een pb.
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren comment_986914 Er is één installer, VCMM. Hierme moet je .vcm bestanden in een zetten en daarna VCMM opstarten. Als 'ie opgestart is kun je de mod instaleren of verwijderen. Het nadeel is dat je alleen .vcm bestanden kan gebruiken, en dus niet bestanden met .txd en .dff. Er zijn overigens ook niet zoveel .vcm mods. Als je wil, >>hier<< kun je hem downloaden.
Geplaatst: 15 mei 200817 jaren Auteur comment_986920 Er is één installer, VCMM. Hierme moet je .vcm bestanden in een zetten en daarna VCMM opstarten. Als 'ie opgestart is kun je de mod instaleren of verwijderen. Het nadeel is dat je alleen .vcm bestanden kan gebruiken, en dus niet bestanden met .txd en .dff. Er zijn overigens ook niet zoveel .vcm mods. Als je wil, >>hier<< kun je hem downloaden. dat ding heb ik gehad. werkt niet.
is er ook ergens een gtavc mod installer? zo ja mag ik die dan hebben?
en ik wil een suzuki vitara jlx mod bij?
edit: @moderators: als julie dit topic verplaatsen stuur mij een pb.