Jump to content
Geplaatst:
comment_987346

Gerucht | 15 mei 2008 - De ondertussen wereldberoemde videogames analist Michael Pachter, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken.

Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden.

bron: deze site

de hint ook te zie op: dit topic

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1004344
Dus omdat GTA de eerste keer eerst op de" pc uitkwam, is het een pc-game?

En dat je bij de ps3 maar 0,92 procent kans hebt op kapot is ook onzin. 1 kans op 10 ja.

En Bill Gates beslist zo goed als niets meer in Microsoft.

En omdat jij geen vertrouwen hebt ik de 360 betekend niet dat iedereen dat niet heeft

Op de eerste antwoord, omdat het als eerste op de pc kwam, maar dat zeg ik ook niet, Jacky zei dat het ene PS game was, waarop ik antwoorde dat het als eerste op de PC kwam, maar jij zeg tdat ik zei dat het ene PC game was, wat ik dus niet zei.

En op dat tweede, dat is een feit, dit is welliswaar zonder de 'zogenaamde' kapot makende GTA 4 probleem, maar als 1 op de 10 klopt, is dat nog wel 3.3 keer beter als de X360, want die rijkt de 1 op de 3.

Op die derde, het boeit me niet.

en op die vierde, ik zei de meeste, die flinke problemen met hun console hebben gehad, zoals die eene NLer, die was aan zijn 7de console toe, denk jij dat hij nog een Xbox gaat kopen?

Ik ieder geval niet meer, met de 2 probleem met de X360.

Tevens, hebben Jacky en ik het al over gehad over mijn en zijn reactie, en evt. andere dingen die hier gepost zijn.

Bewerkt: door FerryN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.