May 16, 200818 yr Hoe kom ik bij HP 29? Dat wat ik WikiGTA staat werkt niet, ik kom dan net niet op het dak...
May 16, 200818 yr Jij wilt waarschijnlijk naar het hogere gedeelte van het dak springen, maar dat is niet nodig. Zoals bij de beschrijving op WikiGTA staat, moet je je op het lagere gedeelte (links) laten vallen en vervolgens om het gebouw, naar de aangegeven locatie (rode pijl) lopen. Dit weet ik zeker, omdat ik de beschrijvingen en screens van de HP's gemaakt heb.
May 16, 200818 yr Author Jij wilt waarschijnlijk naar het hogere gedeelte van het dak springen, maar dat is niet nodig. Zoals bij de beschrijving op WikiGTA staat, moet je je op het lagere gedeelte (links) laten vallen en vervolgens om het gebouw, naar de aangegeven locatie (rode pijl) lopen.Dit weet ik zeker, omdat ik de beschrijvingen en screens van de HP's gemaakt heb. Ik spring naar dat dak dat dezelfde hoogte heeft als de HP, maar dan kom ik er net niet en beland in dat steegje met die rampage.
Hoe kom ik bij HP 29?
Dat wat ik WikiGTA staat werkt niet, ik kom dan net niet op het dak...