Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_987675

Ben eens door de politie neergeschoten in mijn safehouse had ik wel niet verwacht dat ze binnenzouden stormen had wel wanted level maar in vorige gta's maakte je dat niet mee wel realistiser natuurlijk.

Geplaatst:
comment_987695
Ben eens door de politie neergeschoten in mijn safehouse had ik wel niet verwacht dat ze binnenzouden stormen had wel wanted level maar in vorige gta's maakte je dat niet mee wel realistiser natuurlijk.

Dat heb ik ook gehad maar ik vraag me af of ze ook in je safehouse kunnen komen bij de safehouse waar je met de lift naar boven moet, lijkt mij niet

Geplaatst:
comment_987701

Dat heb ik ook gehad maar ik vraag me af of ze ook in je safehouse kunnen komen bij de safehouse waar je met de lift naar boven moet, lijkt mij niet

Meegemaakt in het eerste safehouse. Maar ze komen niet binnen in je savehouse, ze schieten door de voordeur.

Geplaatst:
comment_987705

Meegemaakt in het eerste safehouse. Maar ze komen niet binnen in je savehouse, ze schieten door de voordeur.

heel raar, net dat ik op Y voor safen drukte, werd ik in de rug geschoten :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_987804

heel raar, net dat ik op Y voor safen drukte, werd ik in de rug geschoten :puh:

hatelijk ik ben wel is voor de deur van me savehouse neergeschoten maar nog nooit in me huis:P

Geplaatst:
comment_987856

mijn ergste ervaring was deze:

ik had 4 sterren politie, ik reed met de pcj 600 over de brug die lijkt op golden gate bridge politie was weg, stopt er net een politie auto voor me, ik knal er met volle snelheid op, vlieg meters hoog in de lucht, veervolgens vloog ik richting het water, en er komt net een vissersbootje onder de brug vandaan, recht met me smoelwerk[/font] op de rand van het vissers bootje :7 daarlag ik toen maar dood te liggen :puh:

Geplaatst:
comment_987914

mijn grappigste ervaring:Flippende ^_^

ik had 3 sterren of zoiets en ik zwom onder de pier (eerste eiland )en de flikke sprongen in het water om me te pakke en toen klommen ze terug op de pier en terug in het water enz.

echt lol :schater:

Geplaatst:
comment_987937

Ik stond op het balkon van Playboys mansion[/font] een beetje te sniperen toen ik opeens van achteren door agenten beschoten werd. Toen ik me om wilde draaien was ik al dood en viel ik over de rand naar beneden :puh:

Geplaatst:
comment_987995

Ik schoot een politieman dood in zijn wagen en hoor daarna de toeter.

Daarna gooi ik een granaat naar de politiewagen en ontploft de wagen en hoor ik nog steets die toeter terwijl de politieman dood is en de auto kapot :?

Geplaatst:
comment_988000

Daarna gooi ik een granaat naar de politiewagen en ontploft de wagen en hoor ik nog steets die toeter terwijl de politieman dood is en de auto kapot :?

stond ondertussen mss iemand achter u die door wou :schater:

Geplaatst:
comment_988005

stond ondertussen mss iemand achter u die door wou :schater:

Nee het was op een verlaten plek en je hoorde heletijd tuttttttt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.