May 16, 200818 yr op me map staat een tekentje en als k er met me pijltje op ga staat er garage wat kan je er mee doen want k kan er niet in.
May 16, 200818 yr bij mij gaat hij ook niet open met welke auto ik er ook voor sta. ook de tijd maakt bij mij niet uit.
May 16, 200818 yr bij mij gaat hij ook niet open met welke auto ik er ook voor sta. ook de tijd maakt bij mij niet uit. Deze garage dient om later de wagens die voor Stevie moet zoeken naartoe te brengen. [/font]
May 16, 200818 yr yo, op een gegeven moment krijg je een sms'je van stevie.. waar in staat dat je een bepaalde auto moet halen.. die moet dan natuurlijk naar die garage als je het spel al heb uitgespeeld en dat sms'je niet meer herinnerd.. moet je gewoon ff al je sms'jes verwijderen.. SMS'jes waar je nog wat aan hebt KAN JE NIET verwijderen.. Er blijft er dus 1 over
May 17, 200818 yr Nadat je alle auto's hebt verzameld voor Stevie kan je terug naar die garage en alle auto's die je vind daar afleveren, met uitzondering van taxi's politiewagens en etc.
May 19, 200818 yr Nadat je alle auto's hebt verzameld voor Stevie kan je terug naar die garage en alle auto's die je vind daar afleveren, met uitzondering van taxi's politiewagens en etc. brengt dat wat op?
op me map staat een tekentje en als k er met me pijltje op ga staat er garage wat kan je er mee doen want k kan er niet in.