Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987671 Dag dames en heren van Gtaforum, Ik heb een probleempje, sinds ik wat skins heb geinstaleerd werkt gta niet meer. Als ik savegames laadt loopt het spel vast. Ook gedownloade savegames lopen vast. Ik heb het spel een aantal keer opnieuw geinstalleerd maar de skins blijven erop staan, en dus ook het probleem. Iemand enig idee wat ik eraan kan doen? p.s. ik heb v1.0
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987685 ik neem aan dat je de originele skins gebackupt hebt. zo niet zou ik de skins even aanvragen via het bastenden aanvraag forum en vervolgens de originele skins met de "foute" te vervangen
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_987686 gheghe, nee dat heb ik niet gedaan (handig) even kijken of het zal helpen , tnx!
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_988018 mhh , nee k heb de default skins er weer op gezet en opnieuw geinstalleerd , toch blijft hij vastlopen. suggesties?
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988024 Misschien moet je het GTA SA mapje gewoon Helemaal verwijderen En dan opnieuw installeren, zodat hij het gewoon opnieuw ''aanmaakt'' Dat lijkt me het beste El Condor
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_988092 Misschien moet je het GTA SA mapje gewoon Helemaal verwijderen En dan opnieuw installeren, zodat hij het gewoon opnieuw ''aanmaakt'' Dat lijkt me het beste El Condor helpt ook niet ..
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988097 Verwijder gta_sa.set eens uit het mapje 'GTA San Andreas User Files' « Mijn Documenten.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988098 Ga eens naar 'Mijn Documenten' --> 'GTA San Andreas User Files' en verwijder het bestand 'gta_sa.set', hiermee reset je je opties. Verwijder het en je opties staan weer als standaard. Het wil nog wel eens helpen, succes Edit: Iets te laat, maar je wel nu wel wát je doet.. Bewerkt: 16 mei 200817 jaren door VWO-er
Dag dames en heren van Gtaforum,
Ik heb een probleempje,
sinds ik wat skins heb geinstaleerd werkt gta niet meer.
Als ik savegames laadt loopt het spel vast.
Ook gedownloade savegames lopen vast.
Ik heb het spel een aantal keer opnieuw geinstalleerd maar
de skins blijven erop staan, en dus ook het probleem.
Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
p.s. ik heb v1.0