Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Als ik join ben ik ALTIJD DE ***host !

Ik heb dit probleem sinds de Launch van de game en als ik een game start ben ik 99,99% de host, en als ik in iemands game kom dan komt er ook ALTIJD: Conection Lost to one of the players!

Ik heb hiermee echt hulp nodig, en zeg niet dat er weinig volk online is, er is heel veel, bij mijn vriend teminste.

Ik heb alle ports open gedaan en ik kan gewoon goed online spelen met Cod4.

Ik heb het over de PS3 Versie

Hoop snel op reacties :cya:

Featured Replies

Man, ik zou wel is de host willen zijn in moet altyd iets anders doen dan dat ik wil

zwaar kl*te ja, ik ook bijna altijd, dus bijna nooit kan ik multiplayer doen. Of je bent er al uitgeflikkerd voordat je in het optie scherm bent, of er komt niemand opdagen

Wij hebben hier het zelfde probleem, wie kan ons daarmee helpen??

Ik heb dit probleem sinds de Launch van de game en als ik een game start ben ik 99,99% de host, en als ik in iemands game kom dan komt er ook ALTIJD: Conection Lost to one of the players!

Ik heb hiermee echt hulp nodig, en zeg niet dat er weinig volk online is, er is heel veel, bij mijn vriend teminste.

Ik heb alle ports open gedaan en ik kan gewoon goed online spelen met Cod4.

Ik heb het over de PS3 Versie

Hoop snel op reacties :cya:

Nu snap ik je probleem :puh: Had je al gesproken via PSN, maar dat typen gaat zo langzaam daar :puh:

Ik heb hetzelfde probleem als jij heb. Alleen ben ik niet steeds de host maar ik moét de host zijn. Als ik namelijk bij iemand erin wil krijg ik, net zoals bij jou, de foutmelding: Connection with one or more players lost...

Ik moét zelf steeds de host zijn anders kan ik gwn geen MP doen met GTA IV. Dus als ik jou was zal ik gewoon nog steeds de host zijn (net zoals bij mij), want die andere keuze dat je er bij iemand in gaat helpt niet.

Ik heb dit probleem sinds de Launch van de game en als ik een game start ben ik 99,99% de host, en als ik in iemands game kom dan komt er ook ALTIJD: Conection Lost to one of the players!

Ik heb hiermee echt hulp nodig, en zeg niet dat er weinig volk online is, er is heel veel, bij mijn vriend teminste.

Ik heb alle ports open gedaan en ik kan gewoon goed online spelen met Cod4.

Ik heb het over de PS3 Versie

Hoop snel op reacties :cya:

precies hetzelfde probleem hier :(

Wij hebben hier het zelfde probleem, wie kan ons daarmee helpen??

R* North (Hoop ik) :engel:

Dat lijkt mij geen probleem maar juist een voordeel, dan kan je tenminste zelf kiezen wat je wilt doen niet dat als jij bijvoorbeeld met snelle autos wil racen dat zo een sukkel de keuze geeft uit vrachtwagens daar zit ik ook niet op te wachten, of dat iemand van uit cops en crooks in eens over gaat naar deatmatch of freemode, ik heb zo iets ik kies voor Race dan wil ik dus geen deatmatch want dan had ik wel deatmatch uitgekozen

Oplossing voor dit probleem is om eerst in Party Mode te stappen, en vanuit daar (Met of zonder vrienden) een game te joinen. Thans, dit werkt prima op de 360! :Y

  • 2 weeks later...

Waarom vind je het trouwens erg dat je host bent?

Te veel verantwoordelijkheid :puh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.