Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987796 Hey ik weet nog niet wat je bij GTA San Andreas krijgt als je het 100% bent wil iemand dit posten
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987809 Volgens mij staan de beloningen hiervan ook niet op WikiGTA, althans, ik heb zo snel niets kunnen vinden. De beloningen bestaan uit de volgende dingen: Rhino onder de brug bij Grove Street; Hydra op het dak van Sweet in Grove Street; Wapens hebben ongelimiteerd minutie; Alle overige beloningen en extraatjes van (zij)missies. Naast deze dingen meende ik ook nog dat er een geldsom bij komt, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval de moeite waard om alles te halen.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988510 Naast deze dingen meende ik ook nog dat er een geldsom bij komt, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval de moeite waard om alles te halen. volgens mij kreeg je er wel geld bij
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_988835 Als je het hele spel hebt uitgespeeld,heb je zobiezo wel veel geld,van alle missies die je hebt gedaan,,
Hey
ik weet nog niet wat je bij GTA San Andreas krijgt als je het 100% bent
wil iemand dit posten