Jump to content

Welk personage zou jij NIET kunnen doodschieten?

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_992052

Roman en Packie. Maar vooral toch Packie omdat je van hem supervette missies krijgt, zoals Three Leaf Clover bijvoorbeeld: De missie waarin je een bank moet overvallen[/font]Toen ik Packie voor de eerste keer ontmoette dacht ik niet dat hij zo'n goede vriend ging worden.

Geplaatst:
comment_992053

pppppffffffffffffffffff................ ff denken.......... dan denk ik toch Packie tenzij hij iets met me heeft uitgehaald dan schiet ik alsnog een raket door zijn kop heen. en ik vind het nog steeds jammer dat die stomp die Niko aan Brucie gaf niet dodelijk was :(

Bewerkt: door gamerz1o1

Geplaatst:
comment_992085

Nou, ik zal je eens goed uitleggen! Die Roman brengt jou alleen maar in de problemen en hij heeft tegen je gelogen dus van mij mag hij dood! en die LJ kan ik niet eens normaal verstaan!!!!!!!! :duh:

Geplaatst:
comment_993319

Little Jacob is gewoon een echte maat van je. Vooral wanneer hij je in één van de eerste missies helpt (bij het warenhuis) geeft een goed gevoel.

Roman is ook wel relax alleen staat zijn personage me totaal niet aan.

Geplaatst:
comment_993416

little jacob zou ik niet kunnen doodschieten.. want hij is echt altijd dik chill en relaxed en je echte vriend. met aardig wat missies helpt hij jou en hij zal je nooit in de steek laten.

verder vraag ik me af waarom iedereen roman toch zo cool vind. ik vind het maar een dikke fatsige lompe schreeuwende lozer. maar ik had op het einde perongeluk voor revenge gekozen.. dus toen ging kate dood. maar is het waar dat wanneer je voor geld kiest dat kate je dan nooit meer wil zien??[/font]

Geplaatst:
comment_993668
little jacob zou ik niet kunnen doodschieten.. want hij is echt altijd dik chill en relaxed en je echte vriend. met aardig wat missies helpt hij jou en hij zal je nooit in de steek laten.

verder vraag ik me af waarom iedereen roman toch zo cool vind. ik vind het maar een dikke fatsige lompe schreeuwende lozer. maar ik had op het einde perongeluk voor revenge gekozen.. dus toen ging kate dood. maar is het waar dat wanneer je voor geld kiest dat kate je dan nooit meer wil zien??[/font]

nah je mixt het hele boeltje door elkaar

jij hebt het over the holland play: Missie waarin je kiest tussen playboy x of dwayne neer te knallen.

Playboy wil je niet meer zien als je dwayne vermoord en dwayne geeft je playboy's penthouse + stuurt twee gangleden die je helpen wanneer je maar wilt.[/font]

Het enige domme is bij het einde van de storyline waar jij aan denkt is als je voor het geld kiest je geen gratis taxi ritten meer kan krijgen omdat Roman dood is... dus schiet die kate maar af!![/font]

Bewerkt: door the sith

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.