Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988232 Heey,, Vorige week toen ik VC aan het spelen was,zag ik opeens voor het Stadion waar ook die Bloodring Bangers een wit figuur van een mannetje op de straat. Vanmiddag zag ik die weer,midden op de weg.. Wat is dat,en waarvoor zijn die daar..?
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988236 Klinkt alsof je videokaart niet helemaal goed is.. Kijk eens of deze goed met Vice City overweg kan, en download zonodig de nieuwste drivers eens voor je kaart.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_988266 Denk niet dat het daar aan ligt,, Het was net zo'n wit poppetje als op deze voorkant van de 'Quest' staat:
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988305 Denk niet dat het daar aan ligt,,Het was net zo'n wit poppetje als op deze voorkant van de 'Quest' staat: Dat is als iemand vermoord is, word omgetrokken met krijt (lined in chalk). zodat ze kunnen zien dat hij daar lag, op de manier zoals hij getekend is. en in dit geval zal hij waarschijnlijk zijn aangereden.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988312 Het zou die krijt tekening wel zijn geweest,want in VC heb ik nog nooit een wit mannetje gezien.
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_988349 Maar ik zie dat normaal nooit als er iemand wordt aangereden..Dan verdwijnt diegene..
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988373 Maar ik zie dat normaal nooit als er iemand wordt aangereden..Dan verdwijnt diegene.. Als je iemand aan gort schiet of aan gaat rijden, moet je snel uitstappen en daarna kijken. Als hij verdwijnt komt de krijttekening. Die verdwijnt ook weer na een tijdje
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren Auteur comment_988412 Heb hier nog een plaatje: Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat..
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_988640 Heb hier nog een plaatje:*plaatje* Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat.. Soms komt het er wel en soms niet. Dat gaat geheel willekeurig. Net zoals de hoeveelheid geld een poppetje dropt als hij dood gaat.
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren Auteur comment_989252 Heb hier nog een plaatje:*plaatje* Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat.. Soms komt het er wel en soms niet. Dat gaat geheel willekeurig. Net zoals de hoeveelheid geld een poppetje dropt als hij dood gaat. Okee... Bedankt allemaal voor jullie hulp!
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989313 Heb hier nog een plaatje:*plaatje* Maar bij mij werkt het niet altijd.. Meestal als ik iemand vermoord,dan ligt hij/zij in een plas met bloed,dan verdwijnt het lijk,en even later verdwijnt het bloed.. Niks geen krijt op straat.. Soms komt het er wel en soms niet. Dat gaat geheel willekeurig. Net zoals de hoeveelheid geld een poppetje dropt als hij dood gaat. Okee... Bedankt allemaal voor jullie hulp! staat hij rechtop of niet?
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren Auteur comment_989325 Eeh,,Waar heb je het over..? Wat moet rechtop staan,,?
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989363 Eeh,,Waar heb je het over..?Wat moet rechtop staan,,? dat poppetje
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren Auteur comment_989385 Nee,dat poppetje is op straat getekend.. Ik heb toch een screen gepost..
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989401 Nee,dat poppetje is op straat getekend..Ik heb toch een screen gepost.. whoopsie
Heey,,
Vorige week toen ik VC aan het spelen was,zag ik opeens voor het Stadion waar ook die Bloodring Bangers een wit figuur van een mannetje op de straat.
Vanmiddag zag ik die weer,midden op de weg..
Wat is dat,en waarvoor zijn die daar..?