Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988232 Heey,, Vorige week toen ik VC aan het spelen was,zag ik opeens voor het Stadion waar ook die Bloodring Bangers een wit figuur van een mannetje op de straat. Vanmiddag zag ik die weer,midden op de weg.. Wat is dat,en waarvoor zijn die daar..?
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989798 Zo raar het is mij nog nooit overkomen. Maar mischien is er iets met het lens van je PC od PS2 (waar je SA ook op hebt ) Bewerkt: 17 mei 200817 jaren door raymono
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren Auteur comment_989809 Zo raar het is mij nog nooit overkomen.Maar mischien is er iets met het lens van je PC od PS2 (waar je SA ook op hebt ) Ten eerste: Het gaat over VC Ten tweede: Het ligt niet aan een 'lens',maar het hoort gewoon in het spel,wat al bekend was..
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989861 Wat rockstar heeft gedaan in VC is dat sommige automobilisten andere mensen aanrijden dus misschien zag je dat dan iedere keer gewoon.
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren Auteur comment_990069 Ja..Ook zie ik het wel eens nadat ik iemand heb aangereden,of neergeknald.. Wel grappig om te zien..
Heey,,
Vorige week toen ik VC aan het spelen was,zag ik opeens voor het Stadion waar ook die Bloodring Bangers een wit figuur van een mannetje op de straat.
Vanmiddag zag ik die weer,midden op de weg..
Wat is dat,en waarvoor zijn die daar..?