May 16, 200818 yr Als ik een deathmatch aanmaak, komt er niemand Zit helemaal in begin game is dat de oorzaak?(moest nieuw account aanmaken)
May 17, 200818 yr Author Probeer het 's avonds, dan spelen er mee mensen online. ik heb het juist gisterenavond geprobeerd, kga nu nog es kijke
May 17, 200818 yr Author ben er achter gekomen dat het alleen werkt wanneer je geen host bent. Als je host bent komt er niemand en lukt het dus niet. Waar kun je instellen om geen host te zijn?(of kan dat niet?)
Als ik een deathmatch aanmaak, komt er niemand
Zit helemaal in begin game is dat de oorzaak?(moest nieuw account aanmaken)