Jump to content
Geplaatst:
comment_988986

heey ik was gisteravond met een vriend van me gta4 aan het spelen en we waren een beetje aan het klote om het zo te zeggen maar onderweg zag ik langs de kant van de weg een politie auto met zwaailichten aanstaan du sik stopte me auto ernaast maar zat geen politie in dus ik keek achterom stond er een paar meter voor de politie auto ook een auto stil en naast de auto stond een politiemannetje een bekeuring te geven haha was de eerste keer dat ik dat heb gezien kon helaas geen foto nemen want had het niet bij de hand maar nu is de vraag hebben jullie dat ook al een keer gezien?

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1085870

Ik zie dat altijd als ik van Dukes naar Algonquin rij..

Ik vind het wel jammer dat je niet ineens auto voorbij ziet scheuren met 2 pliesie's d'r achter aan.

Wat ik wel een keer had was dat een mannetje mij wou slaan, toen ging ik langs een agent en dat menneketje slaat die pliesie, en die agent die kerel helemaal overhoop schieten, muahaha! :engel:

Geplaatst:
comment_1086005
Ja, dit klopt, volgens mij staat op een brug van Bohan naar Algonquin een politie-auto tussen een vak met pionen. Die houden automobilisten aan. Dit is inderdaad heel realistisch.

Ja, is waar, heb ik al 30 keer ofzo gezien, maar is wel echt vet gaaf!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.