May 17, 200818 yr Ik verveelde me laatste en heb weer een leuke render uitgezocht, en ben daarna weer even bezig gegaan. Vandaag de laatste hand eraan gelegd. Zelf ben ik er wel tevreden over. Rates en comments?
May 17, 200818 yr Hij ziet er inderdaad goed uit, De render heb je mooe effecten gegeven en dat past goed in deze sig. De achtergrond is mooi gemaakt, maar misschien had je hem iets voller kunnen maken. Zelf vind ik hem nu een beetje leeg. Op de tekst heb ik niks aan te merken, ik geef je een 9/10
May 17, 200818 yr Ik vindt het poppetje wat er op staat niet mooi.. Je had er beter iets anders neer kunnen zetten.. Maar verder mooi gemaakt! 70% !
May 20, 200818 yr een mooie signature. Een leuk fade effect gebruikt op je render, een mooie simpele achtergrond en een leuk tekstbalke, ( moet ik trouwens ook nog leren hoe je zo'n ding maakt ). 90%
May 21, 200818 yr Zeer mooi Donwell, de render is mooi en de effecten zijn ook niet mis. Alleen zou ik de achtergrond iets kleurrijker maken, met kleuren uit de render. Voor de rest niets slechts te bemerken.... De rand is mooi. Dit verdient toch wel een 9/10.
June 20, 200817 yr mooi mooi mooi !!! wel zou je miss voor mij een sig kunnen maken met Altaïr erin? maar een kleine request
June 21, 200817 yr mooi mooi mooi !!!wel zou je miss voor mij een sig kunnen maken met Altaïr erin? maar een kleine request Waarom bump je een topic van een maand geleden? Post-Geil??
June 21, 200817 yr mooi mooi mooi !!!wel zou je miss voor mij een sig kunnen maken met Altaïr erin? maar een kleine request Waarom bump je een topic van een maand geleden? Post-Geil?? oh damn sorry xD had de datum niet bekeken
Ik verveelde me laatste en heb weer een leuke render uitgezocht, en ben daarna weer even bezig gegaan. Vandaag de laatste hand eraan gelegd. Zelf ben ik er wel tevreden over.
Rates en comments?