May 17, 200818 yr Hee, ik heb weer een nieuwe signature gemaakt: Ik heb er veel tijd en werk ingestoken en ben er zelf erg tevreden mee Rates and commands please Edit: bedankt voor je tips, Christiaan. Ik heb een fotofilter toegevoegd en wat meer met de tekst gedaan Edit 2: alweer een nieuwe versie, ik heb voor $big$smoke$ de tekst wat aangepast: Edited May 17, 200818 yr by Arthis
May 17, 200818 yr Best netjes hoor, je had alleen iets meer met de tekst moeten en kunnen doen. En gebruik eens wat Photo Filters. Ga naar Image-> Adjustments-> Photo Filter en pak dan oranje ofzo en speel met de opacity. 7/10
May 17, 200818 yr Een mooie sig moet ik zeggen, wel langs de linkerkant iets te donker. Render staat op goede plaats, en past bij de achtergrond. Alleen je naam vind ik niet zo mooi, ik vind hem daar niet zo mooi staan. Al bij al toch een heel mooie sig, dat verdient 85%.
May 20, 200818 yr De 2e edit vind ik het mooist, je naam staat op een betere plek, je hebt een mooie render van Iron Man gebruikt. de achtergrond is perfect, en je hebt de goede kleuren genomen. 90%
May 20, 200818 yr Die tweede versie is heel mooi, nu de tekst anders staat geeft het een mooier effect vind ik. Ik geef je nu 95%. Een heel mooie sig moet ik zeggen.
May 21, 200818 yr Mooie singature,ik vindt versie 2 mooier omdat die naam aan andere kant staat ik geef het een: 8/5
Hee, ik heb weer een nieuwe signature gemaakt:
Ik heb er veel tijd en werk ingestoken en ben er zelf erg tevreden mee
Rates and commands please
Edit: bedankt voor je tips, Christiaan. Ik heb een fotofilter toegevoegd en wat meer met de tekst gedaan
Edit 2: alweer een nieuwe versie, ik heb voor $big$smoke$ de tekst wat aangepast:
Edited by Arthis