Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

mobiel

kan ik ook cheats in me mobiel zetten? mvg jordy

Featured Replies

kan ik ook cheats in me mobiel zetten? mvg jordy

ja eerst cheat intoetsen dan staat die erin

:cya:

Dan moet je helemaal naar beneden scrollen en dan is het de laatste optie (als je een X360 hebt). Maar het opslaan gaat automatisch.

  • Author

hoe? ik kan het niet vinden

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

IK GELLUKKIG HEB ALTIJD CHEATS ERIN STAAN (IK HEB XBOX 360) LANG LEVE DE XBOX 360 voor altijd cheats erin staan (jij zeker ps3)? :cya:

p.s het is een zwarte telefoontje de achterond kan je veranderen bij de 2de WHIZZ telefoon die je van Playboy X krijgt![/font]

Edited by NigelSlangen

  • Author

oke bedankt

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

IK GELLUKKIG HEB ALTIJD CHEATS ERIN STAAN (IK HEB XBOX 360) LANG LEVE DE XBOX 360 voor altijd cheats erin staan (jij zeker ps3)? :cya:

p.s het is een zwarte telefoontje de achterond kan je veranderen bij de 2de WHIZZ telefoon die je van Playboy X krijgt![/font]

Dat is niet waar. Als je een cheat hebt gebruikt en dan gebruik je 'm een hele tijd niet dan verdwijnt ie maar als je alle cheats de hele tijd gebruikt dan blijven ze wel staan. Daar is helemaal geen verschil tussen de Xdoos 360 en PlayStation 3

Je hebt allemaal cheats. Die moet je intoetsen. Door twee keer op het pijltje naar boven te klikken en dan het nummer van de cheat in te toetsen. Dan klik je op het groene telefoontje. Als het goed is werkt de cheat dan. De cheats blijven helaas niet voor altijd in de telefoon staan. Je zal ze elke keer opnieuw moeten intypen.

Op wikigta staan alle cheats voor GTA IV. Namelijk Hier. Kies een cheat uit, en toets die in.

Veel succes!

IK GELLUKKIG HEB ALTIJD CHEATS ERIN STAAN (IK HEB XBOX 360) LANG LEVE DE XBOX 360 voor altijd cheats erin staan (jij zeker ps3)? :cya:

p.s het is een zwarte telefoontje de achterond kan je veranderen bij de 2de WHIZZ telefoon die je van Playboy X krijgt![/font]

Dat is niet waar. Als je een cheat hebt gebruikt en dan gebruik je 'm een hele tijd niet dan verdwijnt ie maar als je alle cheats de hele tijd gebruikt dan blijven ze wel staan. Daar is helemaal geen verschil tussen de Xdoos 360 en PlayStation 3

ja sorry niet slecht bedoeld :7

Hoi,

Ik krijg met geen mogelijkheid de gsm te voorschijn. Hoe vaak ik ook op het pijltje "boven" druk, ik blijf alleen het schrem zien (een half mobieltje). Heeft iemand een tip om dit op te lossen?

Hoi,

Ik krijg met geen mogelijkheid de gsm te voorschijn. Hoe vaak ik ook op het pijltje "boven" druk, ik blijf alleen het schrem zien (een half mobieltje). Heeft iemand een tip om dit op te lossen?

Je krijgt ja GSM van Roman pas na een aantal missie's !!

Hoi,

Ik krijg met geen mogelijkheid de gsm te voorschijn. Hoe vaak ik ook op het pijltje "boven" druk, ik blijf alleen het schrem zien (een half mobieltje). Heeft iemand een tip om dit op te lossen?

Je krijgt ja GSM van Roman pas na een aantal missie's !!

...En als dat niet helpt, snel een nieuwe controller aan gaan schaffen! :D

Om de menu van je GSM te krijgen doe je pijl omhoog en X en om een nummer(cheat) in te tikken, doe je 2 maal pijltje omhoog en kom je aan je toetsenbord, druk dan je nummer in, bel ernaar, en dan word dat opgeslaan.

Succes :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.