Geplaatst: 22 februari 200520 jaren comment_98989 Als we toch bezig zijn, waar staat de news chopper. Bij de voertuigen lijst staat niet waar hij te vinden is en bij de zoekfunctie krijg ik allemaal dingen van Vice City, wie kan me helpen?
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104178 ik weet waar hij staat hij staat vlakbij het polietie bereu in los santos kijk daat op een dak hij staat op een heli platform k hoop dat ik heb kunnen helpen Nou dat is wel een politie maverick he <_< Je kan hem alleen krijgen tijdens de missie tournament race 'Whitly bird waypoint' en hem dan gewoon in je hangar in het vliegveld zetten dan heb je hem ook. ja dat is de enige manier om hem te krijgen <_<
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104499 ik weet waar hij staat hij staat vlakbij het polietie bereu in los santos kijk daat op een dak hij staat op een heli platform k hoop dat ik heb kunnen helpen Nou dat is wel een politie maverick he <_< Je kan hem alleen krijgen tijdens de missie tournament race 'Whitly bird waypoint' en hem dan gewoon in je hangar in het vliegveld zetten dan heb je hem ook. omFG ik bedoel die news helicopter ik heb er zelf in gezeten dus wat vertel jij mij?? die staat daar ook in de buurt en zeik nie want ik heb van jouw geen antwoord gelezen of wel????? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104501 police mavirick http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...maverick_police Bewerkt: 5 maart 200520 jaren door Biohazard1990yakuza
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104506 ik weet waar hij staat hij staat vlakbij het polietie bereu in los santos kijk daat op een dak hij staat op een heli platform k hoop dat ik heb kunnen helpen Nou dat is wel een politie maverick he <_< Je kan hem alleen krijgen tijdens de missie tournament race 'Whitly bird waypoint' en hem dan gewoon in je hangar in het vliegveld zetten dan heb je hem ook. omFG ik bedoel die news helicopter ik heb er zelf in gezeten dus wat vertel jij mij?? die staat daar ook in de buurt en zeik nie want ik heb van jouw geen antwoord gelezen of wel????? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: doe ff rustig man. Het is geen uitscheld forum/topic.
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104660 nee dat weet ik ook wel maar ik bedoel hij geeft alleen een antwoord als dit dat is een police maverick en dan ook nog comentaar geven :angry: :angry: daar kan ik nie tegen en p.s heb vandaag een slegte dag :rolleyes: <_<
Als we toch bezig zijn, waar staat de news chopper. Bij de voertuigen lijst staat niet waar hij te vinden is en bij de zoekfunctie krijg ik allemaal dingen van Vice City, wie kan me helpen?