Jump to content
Geplaatst:
comment_989450
aomayBt.png

Welkom in het Recruitement

In dit topic kan je je aanmelden voor LibertyKillerZ.

Aanmeldingsprocedure:

1. Kopieer onderstaand formulier en plaats deze in een nieuwe post in dit topic.
  2. De crew zal je aanmelding binnen een week oppakken en beoordelen.
  3. Bij toelating zal er een Welkoms-post verschijnen ná jou bericht.
  4. Na toelating mag je posten in het LibertyKillerZ Subforum.
  5. Stuur een invite op onze Social Club Crew-pagina zodat je officieel lid bent van onze online Crew.

Toelatingseisen:

• Actief account op PlayStation®Network
  • Actief account op Rockstar Games Social Club
  • Actief account op GTAForum.nl
  • Je gaat akkoord met de clan- en GTAForum regels.

Aanmeldformulier:

[color="#FF0000"]LibertyKillerZ[/color]
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Nationaliteit:[/b]
[b]PlayStation®Network ID:[/b]
[b]Social Club ID:[/b]

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 606
  • Bezichtigingen 42.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1132832
Naam: jochem

Leeftijd: 15

Console: PLAYSTATION 3

PSN ID: jochemb

Online skills: heb in een goeie clan gezeten met resistance fall of men speel meestal deathmatch en team deathmatch

Headset: ja maar krijg hem niet goed aan de praat hulp zou handig zijn erbij

Motivatie: zoek een clan omdat bij de meeste gta online matches er veels te weinig spelers zijn en met een clan zijn dat er meestal meer

Welkom in de clan :) Morgen zal ik je toevoegen in de blog, ledenlijst én PSN. Je mag alvast gebruik maken van het talk-Topic :)

Geplaatst:
comment_1135087

Naam:

Mematox

Leeftijd:

12

Console:

PS3

Gamertag:

Von-Helsing

Online skills:

Pwnen en Stunten

Headset:

Moet het een PS3 headset zijn?

Motivatie:

Mijn nieuwste id: LibertyRecordZ, een onderdeel van LibertyKillerZ ;)

Geplaatst:
comment_1135132
Naam:

Mematox

Leeftijd:

12

Console:

PS3

Gamertag:

Von-Helsing

Online skills:

Pwnen en Stunten

Headset:

Moet het een PS3 headset zijn?

Motivatie:

Mijn nieuwste id: LibertyRecordZ, een onderdeel van LibertyKillerZ ;)

je komt terug ^_^

je bent even jong als mij :D

Geplaatst:
comment_1135147

@End of the riot

Ik had dus zo'n ID om een soort 'onderdeel' van LibertyKillerZ te maken, zoals Maxis een onderdeel is van EA enz.

De naam van het onderdeel zal LibertyRecordZ worden, een soort 'groep' die gaat stunten, missies produceren, funny stuff gaat doen, en nog veel meer! Eens kijken wat meneer Kai van het idee vind!

Geplaatst:
comment_1135155
@End of the riot

Ik had dus zo'n ID om een soort 'onderdeel' van LibertyKillerZ te maken, zoals Maxis een onderdeel is van EA enz.

De naam van het onderdeel zal LibertyRecordZ worden, een soort 'groep' die gaat stunten, missies produceren, funny stuff gaat doen, en nog veel meer! Eens kijken wat meneer Kai van het idee vind!

Ik zat eraan te denken dat ik wou vragen dat Kai mij als cameraman in de clan wou benoemen.

En dat idee van LibertyRecordz is wel leuk!

Geplaatst:
comment_1135174
@End of the riot

Ik zat eraan te denken dat ik wou vragen dat Kai mij als cameraman in de clan wou benoemen.

En dat idee van LibertyRecordz is wel leuk!

Ik ga dus morgen naar de Mediamarkt voor zo'n opneemapparaat genaamd Dazzle. Daarna ga ik met een vriend van me wat stunten. Als ik alles heb gemaakt via Windows Movie maker, kan ik het jouw sturen Dieko, dan moet je me even je msn/mail in een persoonlijk bericht mailen.

Groetjes,

Mematox

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1135177
@End of the riot

Voeg me even toe op msn: kaishockwave(at) live DOT nl

Dan kan ik een beetje zien wat ongeveer je plannen zijn voordat ik meteen ja zeg. Moet eerst paar dingen zeker weten :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1135181
@End of the riot

Voeg me even toe op msn: kaishockwave(at) live DOT nl

Dan kan ik een beetje zien wat ongeveer je plannen zijn voordat ik meteen ja zeg. Moet eerst paar dingen zeker weten :puh:

Ik heb je toegevoegd!

Nu moet je me even accepteren en we kunnen eens praten.

Geplaatst:
comment_1135541

Naam:mark

Leeftijd:14

PSN ID:markoostrom

Online skills:deathmatch-race

Motivatie:Iedereen kapot knallen als ze te dichtbij komen :tu:

Geplaatst:
comment_1135872
@End of the riot

goed idee lijkt me wel leuk :puh:

samen met Dieko kan je dan filmpjes maken :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1135942
Naam:mark

Leeftijd:14

PSN ID:markoostrom

Online skills:deathmatch-race

Motivatie:Iedereen kapot knallen als ze te dichtbij komen :tu:

Welkom. Ik zal je zo snel mogelijk toevoegen. Graag wil ik nog even van je weten of je een headset hebt?

Geplaatst:
comment_1137339

Naam: Walter

Leeftijd: 20

PSN ID: Sentasi

Online skills: DM/TDM, eindig iig in 90% bij de top 3, Racing redelijk

Headset: ja

Motivatie: Toch maar besloten me aan te melden, lijkt me best leuk, allemaal zijn we ergens goed in en samen zijn we goed in alles! :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1137341
Naam: Walter

Leeftijd: 20

PSN ID: Sentasi

Online skills: DM/TDM, eindig iig in 90% bij de top 3, Racing redelijk

Headset: ja

Motivatie: Toch maar besloten me aan te melden, lijkt me best leuk, allemaal zijn we ergens goed in en samen zijn we goed in alles! :D

Ik had je net al online gezien en gesproken op GTA IV, dus welkom in de clan :)

Je wordt zo meteen toegevoegd aan de blog, ledenlijst én PSN. vanaf nu kan je gebruik maken van het talk-Topic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.