May 17, 200818 yr Heey.. Heb al een tijdje geleden Cam Hack geinstalleerd,maar in welke map moet ik die nou zetten,zodat ik hem kan gebruiken in VC..?? En hoe werkt dat allemaal..?
May 18, 200818 yr Er zijn meerdere versies van CamHack voor Vice City, kun je misschien aangeven welke? Heb je overigens ook in de ReadMe gekeken, want deze geeft uiteraard ook de nodige informatie.
May 18, 200818 yr Author Ik zou zo niet weten welke versie ik heb,maar er staat 'Toca Edit' bij. En een Readme heb ik er niet van,,
Heey..
Heb al een tijdje geleden Cam Hack geinstalleerd,maar in welke map moet ik die nou zetten,zodat ik hem kan gebruiken in VC..??
En hoe werkt dat allemaal..?