Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989726 Hallo, Ik heb GTA IV al een tijdje uitgespeeld (de storyline dan he ) Maar mijn vraag wat moet je na de storyline allemaal doen om procenten erbij te halen en het spel 100% uit te spelen? Want door te daten of dingen met vrienden te doen krijg je geen extra % erbij. En ook niet die missies voor Bruce dat je voor hem allemaal voertuigen moet jatten[/font] En verder weet ik niet wat je nog kan doen om procenten bij te halen. Wie weet wat wel allemaal te doen?
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989762 Kijk even hier. Je moet dus wel degelijk daten met je vrienden, maar de procenten zullen er pas bijkomen als je alle vrienden gedated hebt. Zelfde geld voor de Exotic Import van Brucie, Car Thefts van Stevie, ...
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren Auteur comment_990338 Aha oke bedankt voor de info. Ik dacht al waarom komen er maar geen procenten bij na alles wat ik haal.
Hallo,
Ik heb GTA IV al een tijdje uitgespeeld (de storyline dan he
)
Maar mijn vraag wat moet je na de storyline allemaal doen om procenten erbij te halen en het spel 100% uit te spelen?
Want door te daten of dingen met vrienden te doen krijg je geen extra % erbij.
En ook niet die missies voor Bruce dat je voor hem allemaal voertuigen moet jatten[/font]
En verder weet ik niet wat je nog kan doen om procenten bij te halen.
Wie weet wat wel allemaal te doen?