Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_990002 Als ik met GTA3 Ultimate Trainer v3.5 Inf ammo aan wil zetten sluit gta3 zich af en de garage editor werkt niet Hoe los ik dit op? Dank
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren Auteur comment_990833 Als ik vragen mag,welk soort trainer is dit? De trainer die in de download database van het forum staat
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991576 Als ik vragen mag,welk soort trainer is dit? De trainer die in de download database van het forum staat Zit vol allemaal handige tooltjes, maar ik geloof niet dat die trainer helemaal 100% is. Want als ik een Molotov Coctail gooi sluit ie af met een foutmelding. (Had hem alleen gedown voor de teleporter... )
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren Auteur comment_991877 Als ik vragen mag,welk soort trainer is dit? De trainer die in de download database van het forum staat Zit vol allemaal handige tooltjes, maar ik geloof niet dat die trainer helemaal 100% is. Want als ik een Molotov Coctail gooi sluit ie af met een foutmelding. (Had hem alleen gedown voor de teleporter... ) Oh dan hous ik het maar bij de GTA3 Ultimate Trainer v3 en admin console. En als ik moet teleporten verwissel ik de .exe en keys wel Toch bedankt Greetz Noisekick/JeGe
Als ik met GTA3 Ultimate Trainer v3.5 Inf ammo aan wil zetten sluit gta3 zich af en de garage editor werkt niet
Hoe los ik dit op?
Dank