May 18, 200818 yr Volgens mij kan dat alleen wanneer de tijd om is en de game is afgelopen. Dan kom je terug in de lobby en staat er een lijstje met game modes die je kunt selecteren.
May 19, 200818 yr Als ik in Freeroam ben en host ben hoe verander ik de mode? oh ja ingame mode verandere ik weet het ook niet
May 21, 200818 yr En met een Party Mode? in party mode moet dat volgens mij met je mobieltje In party mode moet dat inderdaad met je mobiel misschien kan dat in freeroam ook omdat je daar ook kan kiezen dat je geen tijdslimiet hebt lijkt me dat je dan opeengegeven moment toch een andere game moet kunnen kiezen, maar goed het is nog niet helemaal perfect dus het kan ook zo maar zijn dat je de game moet verlaten om een nieuwe te kunnen joinen of naar partmode te gaan
Als ik in Freeroam ben en host ben hoe verander ik de mode?