May 18, 200818 yr Heey.. Ik heb allemaal eigen liedjes in de map 'MP3' geplaatst.. Maar in het spel zelf hoor ik elke keer maar een hetzelfde liedje,en die herhaalt zich elke keer weer.
May 18, 200818 yr Heb je wel alleen MP3 bestanden erin staan? Volgens mij pakt hij anderen niet. Het kan nog zijn dat hij ook WMA-bestanden pakt (of het weas WMV), maar dat weet ik niet 100% zeker.
May 18, 200818 yr Author Aah,bedankt.Nu snap ik het.. Het liedje dat steeds wordt herhaald is de enige MP3,de rest is WMA Bedankt!
Heey..
Ik heb allemaal eigen liedjes in de map 'MP3' geplaatst..
Maar in het spel zelf hoor ik elke keer maar een hetzelfde liedje,en die herhaalt zich elke keer weer.