Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990351 Hallo,.. ik ben op zoek naar het commando, om als rcon admin, niet dood te kunnen gaan. Volgens mij, noemen ze dat ook wel,... /god. Kan iemand mij daar mee helpen? Gr. Steve
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990371 Hallo,..ik ben op zoek naar het commando, om als rcon admin, niet dood te kunnen gaan. Volgens mij, noemen ze dat ook wel,... /god. Kan iemand mij daar mee helpen? Gr. Steve if(strcmp("/god", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetPlayerHealth(playerid, 999.9); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Log in met rcon admin"); } return 1; } Als het goed is moet dit werken.. zoniet dan zeg je het maar dan regel ik hem met een timertje voor je Bewerkt: 18 mei 200817 jaren door nick5556
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren Auteur comment_990380 Hallo,..ik ben op zoek naar het commando, om als rcon admin, niet dood te kunnen gaan. Volgens mij, noemen ze dat ook wel,... /god. Kan iemand mij daar mee helpen? Gr. Steve if(strcmd("/god", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetPlayerHealth(playerid, 999.9); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Log in met rcon admin"); } return 1; } Als het goed is moet dit werken.. zoniet dan zeg je het maar dan regel ik hem met een timertje voor je dank je, ik ga het in de loop van de dag, uitproberen
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990421 dank je, ik ga het in de loop van de dag, uitproberen En om te 'ungodden' moet je gewoon je health weer op 100.0 zetten . Ik ga hem er trouwens ook in zetten..
Hallo,..
ik ben op zoek naar het commando, om als rcon admin, niet dood te kunnen gaan.
Volgens mij, noemen ze dat ook wel,... /god.
Kan iemand mij daar mee helpen?
Gr. Steve