Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990535 Hey, Hebben jullie het al eens meegemaakt dat er iemand anders wordt opgepakt door de politie? Ik zag het net namelijk. Twee willekeurige mensen die aan het vechten waren, en vervolgens komt de politie en pakt één van de twee op.
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990538 twee ? ik 20 gewoon ruzie zoeken en voor een politie(auto) worden geslagen door die gast, zelf niet slaan dan wordt die gast opgepakt
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren Auteur comment_990542 dan lok je het zelf uit. ik had nu helemaal niks er aan gedaan
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990548 Ze controleren ook soms de kofferbak van iemand. Ik zag laatst een agent bij iemand in de kofferbak neuzen, en daarna een gesprekje hebben met de bestuurder. Vervolgens lopen de agent terug naar zijn wagen en rijd verder. Criminelen die worden opgepakt heb ik ook al enkele keren gezien, maar nog maar een keer dat de crimineel uitbrak.
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990575 Ze controleren ook soms de kofferbak van iemand. Ik zag laatst een agent bij iemand in de kofferbak neuzen, en daarna een gesprekje hebben met de bestuurder. Vervolgens lopen de agent terug naar zijn wagen en rijd verder. Criminelen die worden opgepakt heb ik ook al enkele keren gezien, maar nog maar een keer dat de crimineel uitbrak. lol als een crimineel uitbreekt heb ik ook gezien die kreeg gelijk de kogel
Hey,
Hebben jullie het al eens meegemaakt dat er iemand anders wordt opgepakt door de politie? Ik zag het net namelijk. Twee willekeurige mensen die aan het vechten waren, en vervolgens komt de politie en pakt één van de twee op.